• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mikä enduro?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
suunnitelmis ostaa enduro neli tai kaks tahti(kumpi parempi?) maasto käyttöön ei matka enskaa! mikä kuutitilavuus olis hyvä? mites rekisteröinti olen nähny myytävänä sellaisia joita ei ole rekisteröity onko suuri/kallis homma laittaa rekisteriin?elikkä crossimiehet laittakaa vastausta mikä olisi varteen otettava mopo metsään ja hiekkateille!
nixweiss.gif

KTM EXC:t ovat yksi mahdollisuus. Saa sekä rekkarissa että ilman. Pienimmät ovat 125:a ja isoimmat luokkaa 525. Sitten onkin 625SXC millä jo ajaa vähän matkan päähänkin.

Riku

Ensimmäisenä kannattaa opetella kirjoittamaan ymmärrettävästi...
wink.gif
mitä kohtaa jullepoka ei ymmärtäny? tai aivan sama sun mielipiteet ei kinnosta!
kaboom.gif
oliko liian paha paikka kun oot taas vailla pyörää?
sport05.gif
Ei ollut liian paha paikka. Tällä hetkellä olen ihan omasta vapaasta tahdosta ilman pyörää. Viime kesänä ajoin kolmella eri prätkällä, joista myin kaksi ja kolmas meni lunastukseen.

Ja itse aiheeseen:
sanoi:
suunnitelmis ostaa enduro neli tai kaks tahti(kumpi parempi?) maasto käyttöön ei matka enskaa! mikä kuutitilavuus olis hyvä? mites rekisteröinti olen nähny myytävänä sellaisia joita ei ole rekisteröity onko suuri/kallis homma laittaa rekisteriin?elikkä crossimiehet laittakaa vastausta mikä olisi varteen otettava mopo metsään ja hiekkateille!

Luulisi että (ilmeisesti) ajokortti-ikäinen osaisi kirjoittaa äidinkieltään paremmin...
smile_org.gif

Ensimmäisenä kannattaa opetella kirjoittamaan ymmärrettävästi...  
wink.gif
mitä kohtaa jullepoka ei ymmärtäny? tai aivan sama sun mielipiteet ei kinnosta!
kaboom.gif
oliko liian paha paikka kun oot taas vailla pyörää?
sport05.gif
Ei ollut liian paha paikka. Tällä hetkellä olen ihan omasta vapaasta tahdosta ilman pyörää. Viime kesänä ajoin kolmella eri prätkällä, joista myin kaksi ja kolmas meni lunastukseen.

Ja itse aiheeseen:
sanoi:

Luulisi että (ilmeisesti) ajokortti-ikäinen osaisi kirjoittaa äidinkieltään paremmin...  
smile_org.gif
Miten ihmeessä jotakin ihmistä voi edes kiinnostaa äidinkieli näillä sivuilla!

Maastoon 250cc 2-tahtinen on melko murea. Maantiekäyttöön nelari on sopivampi. Jos pitää olla rekisterikilpi niin ottaisin nelarin.

Paljon saa maksaa?

Back