• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä ärsyttää liikenteessä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pronka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikä ärsyttää liikenteessä eniten? - Vastaa ja tökkää piikki jonkun sydämeen!

• 1. Ylinopeutta hurjastelevat törpöt

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Humalassa kaahaavat surkimukset

• 3. Hitaasti ajelevat kukkahatut

• 4. Temppuilevat vetomiehet

• 5. Vilkunkäyttöä hallitsemattomat äpärät

• 6. Posliinit

• 7. Toisten itsekkyys liikenteessä, eli kiilailu ym.

• 8. Persiessä roikkuvat muna-aivot

• 9. Ryhmittymistä osaamattomat kusjpiät

Ääniä: 1 100,0%
  • 10. Muut, esim. itse, vaimo, lapset, lumi, kenkä, kivi, g.w. bush tms.

• Ääniä yhteensä
    1
Parasta ois tietty olla provosoitumasta mistään ja olla vaan tyytyväinen ettei ole vielä kolahtanut.
smile_org.gif
Kappas, vihdoinkin järkevää tekstiä.
Niin.. mutta kukapa on oikeasti sellainen joogiguru, että voi puhtain jauhopussein sanoa, ettei ole koskaan ärsyyntynyt toisten tekemisistä liikenteessä. En toki minäkään ala tienpäällä temppuilemaan, jos jostakin ärsyynnyn, mutta kiroan tumpelot alimpaan helvettiin.. Ja jos itse tumpeloin, niin kiroan siitä huolimatta ja syytän muita
lookaround_orig.gif

Tässä tilanne, joka saa kypäräni pehmusteet sulamaan: Seison risteyksessä, josta olen jatkamassa suoraan. Edessä seisova auto on kääntymässä oikealle ilman vilkkua, ja on tietysti ryhmittäytynyt vasemmalle, kuten ilmeisesti autokoulussa opetetaan
nixweiss.gif
Eli en uskalla tehdä mitään, koska edellä menevän aikeista ei ole tietoa.. Risteys on valoton ja edessä oleva kuski niitä varovaisempia, jotka odottavat vaikka kolme vuorokautta tyhjää tilaa mistä kääntyä. Siinä sitten seison ja ihmettelen, kun itse näen montakin paikkaa, josta olisin kerennyt luikahtamaan.
veryangry.gif
Jo tämä tekstailu vtuttaa kuin pientä oravaa aukon laidalla..

Tottakai sitä itsekin liikenteessä kyrpiintyy, mutta jotenkin sitä pysyy homma hanskassa ettei ala sen kummempia itse pelleilemään. Tätä taisin tarkoittaa. Kohta kupille
033102beer_1_prv.gif

Parasta ois tietty olla provosoitumasta mistään ja olla vaan tyytyväinen ettei ole vielä kolahtanut.
smile_org.gif
Kappas, vihdoinkin järkevää tekstiä.
Niin.. mutta kukapa on oikeasti sellainen joogiguru, että voi puhtain jauhopussein sanoa, ettei ole koskaan ärsyyntynyt toisten tekemisistä liikenteessä. En toki minäkään ala tienpäällä temppuilemaan, jos jostakin ärsyynnyn, mutta kiroan tumpelot alimpaan helvettiin.. Ja jos itse tumpeloin, niin kiroan siitä huolimatta ja syytän muita
lookaround_orig.gif
cool.gif
Arvasinhan joutuvani vähän täsmentämään.. Ööh.. menee suurinpiirtein näin:

Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon  
wink.gif

Piittaamattomuus muista tielläliikkujista ja omista eduista kiinnipitäminen loppuun saakka. Koskee niin vetomiehiä kuin lippalakkipäitä kotilon ratissa.
Loppupeleissä kuitenkin se rekkamies lienee vahvin ;-)
idea3.gif

Vuohi, juuri näin.
Helvetti kun saisi katepillarin paikalle niille tihrusilmäisille vatipäille. jotka työntävät kolmion takaa nokkaansa pyörän eteen.

Ojaan vain, ja sitten huikkais katollaan olevan auton ikkunasta, oho-sori-en-huomannnu-et-olit-siinä.

veryangry.gif

Kyllä kallistuu kohtiin 8 ja 5 .....on se niin rauhoittavaa ajaa kun taustapeileistä näkyy vain ajovalojen umpiot
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif

eniten ehkä noi äitien pikku enkelit skoottereineen vituttaa. ja ainoostaan ne, jotka ei osaa käyttää valoja pimeellä, vilkkuja ryhmittyessään, ja sitten ne joilla se pää ei jaksa kääntyä niin paljoa että kattois vähän ympärilleen. erään kerran tuli tollanen nuori kapinallinen sammonkadulla mua vastaan, mun kaistalla! ihme sooloilua saatana...

teki niin mieli kääntää pyörä ympäri ja käydä sanomassa poijaalle että käveleppä perille, setä särkee skootterin nyt! mut jatkoin matkaani ja kiroilin
veryangry.gif

Känniääliöt kaivertaa eniten! Miksi vitussa pitää hypätä rattiin/sarviin kun on korkin päälle astunut?

Ite valittin nuo kuperkeikkaöljy-kuskit mutta tottakai lähes joka kohtaan olis rastin voinu laittaa. Muut nyt vielä kumminki menee kunhan ei joku pahasti kiilaa, mutta sama syy humalaisten valintaan varmaan sama ku monella muullakin, että samahan se mitä humalaiselle itelle käy, mutta ku se on yleensä niin, että pahasta kolarista ei voi selvitä hengissä ku rattijuoppo...
crazy.gif

tai no pallon siis
tounge.gif

Se vähän riippuu millä kulkupelillä kulloinkin on liikenteessä...

Rekan ratissa ollessa miut saa punasta näkemään eessä käkkivät kukkahatut ja omissa kuvitelmissaan koko maantien omistavat traktorikuskit (miks just aina ennen sitä suurinta ylämäkeä, ku pitäs yrittää saaha vauhtia siihen), kolmion takaa eteen kääntyvät sekä ilman vilkkua edestä kääntyvät (ja miks nää sattuu osumaan kohalle vuorostaan aina jonkun alamäen alla, ja sit päästäänkin kokeilemaan jarrujen toimivuutta). Hieman kyllä pistää välillä vihaks myös nää aivokuolleet ohittelijat, jotka junnaa perässä sen seittemän kilsaa kunnes ovat niin hiilenä, että ohi on pakko päästä tuli ketään tai ei. Yleensä se tapahtuu nimenomaan keltasilla viivoilla - ja taas päästään polkemaan jarrua...
veryangry.gif
kaboom.gif

Nää perusperähinurit ei niinkään haittaa, ku niille saa aina annettua hieman valohoitoa, mikäli eivät ymmärrä pitkien häikäsevän myös sinne rekan koppiin - 8 kpl aikalailla kivasti just kotilokuskien silmien tasalla olevaa työvaloa kun räppää päälle, niin johan löytyy se valokatkasin...
033102bebe_1_prv.gif

Tavan kotilolla se vitutuksen kohde aina vähän vaihtelee. Millon vituttaa ne isi-liising-teini-bemut, ja millon taas vetomiehet, tai vilkuttomat paskiaiset tai... Melkein vois kärjistäen sanoo, että kaikki muut, mut kukin vuorollaan...
lookaround_orig.gif

Mopoillessa se vitutus-sektori on kaventunu lähinnä rinnalle kiilaajiin, perässä hinaaviin ja eteen kääntyjiin. Hitaammistakin on niin helppo hujauttaa eelle ettei etes vittuuntua kerkee.
sport05.gif

e: Känniääliöt ratissa oli kokonaan unohtuu! Nehän nyt ottaa kupoliin vaikkei ihe ees liikenteessä sillä hetkellä oliskaan...

e2: Okei, okei, mie oon tullu just yövuorosta kotiin, ni oli vaan pakko vähän avautuu ku sattu tää aihe olemaan niin sopivan ajankohtanen...

Ryhmittyminen? Ehkä, mutta nimenomaan sen muoto, joka tarkoittaa, että ”mä ajan tätä ohituskaistaa Helsingistä Lahteen –ainahan mä ajan ohituskaistaa”.
nixweiss.gif

Kukkahattutädit ja sedät jotka puhuvat samalla kännyyn kun pitäis lähteä valoista reippaasti liikkeelle!!

Muut liikenteessä liikkuvat ärsyttävät eniten. Ja pysähtyneet ne vasta ärsyttävätkin. Ihan päivästä se on kiinni, usein ei ärsytä mikään.

Back