Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silloin siitä luulisi heijastuvan ketjut/rattaat/jarrulevy, eikö?Oliskohan tuo vanteen keskiosa joko peiliksi kiillotettua alumiinia tai kromattu..?
Miettisin toki tota samaa, mut aattelin, että kun kuva on otettu takaviistoon, niin ei rattaat näkyis välttämättä. Mut jos muovia, niin sehän selittää...Silloin siitä luulisi heijastuvan ketjut/rattaat/jarrulevy, eikö?Oliskohan tuo vanteen keskiosa joko peiliksi kiillotettua alumiinia tai kromattu..?
jumalauta miten voi olla noin ruma vanne? honta vois ottaa mallia (kopioida) vaikka tästä:
pikkupäissään hitsaan samanlaisen helpostiNo tästä vähän rouheamman näköinen yksipuolinen:
![]()
![]()
![]()
Saatavana mm. Bussiin ja Rykköseen eikä maksakaan kuin $3900![]()
http://greggscustoms.com/
+1Aika yksipuolista keskustelua..![]()
Mun mielestä sopii ainakin VFR.n ulkonäköön ja rengastyöt ja puhdistuskin helpottuu...
VFR800
KaunisEt mikä älyväläys on toi yksipuolinen takahaarukka??
Ei juma, ihan samannäköiset kuin minulla Volvossa BBS CO-vanteet.jumalauta miten voi olla noin ruma vanne? honta vois ottaa mallia (kopioida) vaikka tästä:
![]()
+1Yksipuolinen![]()
![]()
Ja huoltamisessa mun mielestä kätevä.
Ei tietoa kuvaa enempää. Ei olisi eka kerta kun jenkeissä tehdään näyttelypyörä jolla ei koskaan ajeta mihinkään, vaan viedään vaan pakulla näyttelystä toiseen.talttapää
onko tossa pleksivanteessa kartaaniveto???
ja jarrutetaanko tolla vehkeellä kengän pohjilla vai![]()
taitaa olla ihan feikki vehje