• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mihin pysäköit pyöräsi esim. huoltiksella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toimark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mihin pysäköit pyöräsi esim. huoltiksella? - Kun paikalla on muitakin motoristeja...

• Samaan läjään kaikki, kavereitahan tässä ollaan

Ääniä: 2 100,0%
  • Samaan läjään, jos pyörän tyyppi on sama kuin itsellä (kyykky/custom/naku jne.)

Ääniä: 0 0,0%
  • Mahdollisimman kauas muista

• Oven eteen, makso mitä makso

• Ääniä yhteensä
    2
rivin jatkoks -kuitenkin niin että lähtö pois onnistuu niin että kukaan muu ei tunge samaan ruutuun tai muuten pussittasin itseeni.Koska kuten edellisessä viestissä naisia morkattiin tunnustan omaavani ison pyörän ja helevetin lyhyet jalat. onneks sentään hidas ajo SUJUU
tounge.gif
.Kunhan parkista pois pääsee niin sen jälkeen on lasten leikkiä-- mutta en myöskään häpeile ottaa sarvista kiinni ja taluttaa mopooni väljemmille vesille jos ei muu auta
smile_org.gif

>Oven eteen, makso mitä makso<

Niin no riippuu aina vähän tilanteesta eli yleensä jos on tankattu niin sen jälkeen suhteellisen lähelle ovea mikäli vielä menossa kahville. Jos vain tankkaamassa niin jää sitten
maksun ajaksi mittarille.
jos pelkästään menossa kahville tai muuten vain niin siihen missä on tilaa sopivasti, jos on muita mopoja siinä suhteellisen lähellä ovea niin sitten siihen viereen jos on tilaa.
Sen verran laiska olen että en viitsi jostakin pihan perältä kilometritolkulla kävellä.
wink.gif

Oven eteen makso mitä makso, siinähän ne muutkin mopot yleensä on
biggrin.gif

Mulla kyllä perimmäinen syy tuohon mahd. lähelle ikkunoita ajamiseen on tuo ikkunat, eli näkee tarvittaessa kahvikupin äärestä oman mopon.....
Samaan ruutuun harvemmin laitan,jos en tunne toisen mopon omistajaa ja tilaa on ympärillä, sit jos on ahdasta käy varattu ruutukin
cool.gif

Ja mitä tulee hidasajoon, jalat nousee tapeille het kun kytkintä alan nostamaan ja ympyrää ajetaan tarvittaessa tanko ääriasennossa.. eli kyllä ne naisetkin osaa siinä missä miehetkin
033102bebe_1_prv.gif

Perkele mä en malta parkkeerata ollenkaan, vaan pari kertaa vetäsen Esson ympäri rinkiä ja poistun paikalta. On tää kesä sen verran lyhyt...

Kyllä Ellu ja Zeta viihtyy terassin tai oven vieressä.
Ryssäpyörät olen jättänyt kauemmas, valuttavat aina senverta ölkkiä että jengi olis perseellään ovesta tullessaan.

eek.gif

Pysäköin muoviluotini sinne minne se sopii, yleensä muiden pyörien sekaan, ellei ole muut helvetin perkeleitä ku ovat sitten kateellisia hevosvoimistani ja nopeudestani räikkiensä keskellä  
wink.gif
No ei vainen, leikkiä laskin, ei saa tykätä kyttyrää. Totuushan on se, että en kehtaa ajaa HD parkin keskeen tai edes viereen. No taaskaan en puhunut totta  
biggrin.gif
buttrock.gif
Peace!

naiskuski kun olen niin pysäköin moponi keskelle sitä ruutua joka on lähinnä ovea ja etuperin - right?

no ei, kun sen kääntää jo tullessaan niin on hyvä suorittaa nopeita poistumisia pelottavien motoristien lähestyessä.

no ei kai. mahdollisimman lähelle ovea, ikkunan/terassin eteen (jotta kun joku mummo tai muu munapää kaataa mun mopon nissanillaan niin ehdin paikalle livauttamaan ennenkuin soitan poliisit), samaan läjään jos muita on ja ainakin oma seurue pysäköi yhteen ruutuun. maksullisia ruutuja vältetään, paitsi jos se edellyttää pitkää patikkaa - miksi kävellä kun voi ajaa?
sport05.gif

Sinne missä on tilaa tietenkin. Jos sitä on paljon, mahdollisimman lähelle ovea tietenkin. En karta muita motoristeja, mutten myöskään hakeudu heidän läheisyyteensä ellei siinä ole paras paikka.

Back