• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mihin katosi Buldog?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keppigee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
customiinkin laiska kone laitetaan katupyöräksi, niin eihän se myy. ei se kierrä riittävästi.

lisäksi ulkonäkö on mielestäni epäonnistunut, kone roikkuu ilman mitää siellä edessä, sama vika oli jo niissä yamahan customeissa josta kone on kotoisin. näyttää huonolta, kun ei ole runkoa.

MT on jo parempi, kun on tiiviinmpi sylinterikulma, ja ulkonäkö parempi. mutta se on liian painava.

Ja tuosta tuhannesta oli piikkejä paljonko, puolet..?
ghostface.gif
No sepä se kun on, että noita piikkejä on aina rekisteröity tuhottomia määriä, mut tuosta tilastosta ei käy selville niiden osuus. Aken tilastoa.
Tuosta tilastosta käy ilmi myös yksi mielenkiintoinen seikka, nimittäin vuonna -95 rekisteröitiin mopoja huikea määrä, 94 424kpl! Ja jos nyt ollaan menossa samanlaiseen lamaan ku tuolloin, niin kantsis ruveta mopomyyjäx.
smile_org.gif
Olikohan tuo sitä aikaa kun mopoja piti alkaa rekisteröidä? Luvussa on mukana myös silloin kaytössä olevat, ei ainoastaa uusien rekisteröinnit.

PS. Voithan silti alkaa mopokauppiaaksi!

Perus ajatus oli loistava mt-01 mallissa!
Siitä ei puuttunut muuta kun tehoa
biggrin.gif

Munaa siinä on kylliksi
cool.gif

Perus ajatus oli loistava mt-01 mallissa!
Siitä ei puuttunut muuta kun tehoa
biggrin.gif

Munaa siinä on kylliksi
cool.gif
Kannattaa hommata kilokyykky niin on tarpeeksi tehoa
wink.gif

Ja mt01:llä kerkee. Moni ei vaan osaa ajaa sillä oikeilla kierroksilla  
tounge.gif
Toi on totta, sillä pitää osata ajaa oikein ja siihen pitää tottua että nauttii siitä. Sen verran erilainen se olemukseltaan. TwinTenox´in kanssa samoilla linjoilla. Ne ns. moka pyörät ovat olleet aina mulle myös mieleen, kuten TX750, GTS, TRX, MT-01 jne....... Olispa vaan rahaa hommata ne kaikki kokoelmiin ja nauttia niistä silloin tällöin.

062802moto_prv.gif

Bulldoggi tuli pari viikkoa sitten hankittua, 2006vm ajettu vajaat 2tkm. Maksoi kyllä ihan kivasti mutta voi sitä ajo nautintoa
smile_org.gif
viime kesänä ajelin yhden viikonlopun tolla ja silloin sovin myyjän kanssa että jos kukaan ei ole sitä vuoden vaihteeseen mennessä ostanut niin minä ostan, nyt vaan kesää ootellessa,, toivottavasti tapaan muita motoristeja täällä etelä-pohjanmaalla..... onko muuten totta että tuota vm2006 on vain muutama suomessa?

Täällä on yksi myös yksi Bulldog, ollut nyt puolitoista kesää ja 10tkm verran.

+ Bulldog on kaunis, sanalla sanottuna. Näin mallin ekan kerran 2002 MP messuilla ja olin heti myyty. Pyöräni oli ostaessa musta, mutta väri vaihtui ekana talvena hienoimpaan vaihtoehtoon eli pronssi/hopeaan.
+ V2. Ne äänet, aaahhh.
+ Kardaani ei sotke puolta pyörää mustaksi rasvalla.
+ Ajoasento (jos tykkää ajella pystyssä kuten meikäläinen)
+ Mainitsinko jo, että pyörä on kaunis?
smile_org.gif

- Teho ja paino. Painoa kun olisi 50 kiloa vähemmän ja tehoa 50 hp enemmän, niin olisi kohdallaan. Nykyisellään olen harkinnut vaihtaa sivumuoveissa olevien "Bulldog" tekstien tilalle "Puudeli".

Pyöräni on vm. 03 ja tuotu Saksasta kesällä 07. Saksan paappa oli modifioinut pyörää kohtuullisesti, avarammat vaimentajat, korkeampi pleksi, Bagsterin satula, matala ohjaustanko, huggeri, takalaukkuteline ja muutama pienempi palikka. Itse olen tuon maalauksen lisäksi teettänyt suutinsarjan asennuksen ja säädön penkissä ja vaihtanut ohjaustangon korkeampaan ja leveämpään.

Bulldog kai jäi pois ohjelmasta silloin kun MT-01 tuli, mutta mielestäni se olisi hyvin kyllä sopinut MT-01:n ja MT-03:n rinnalle. Ehkäpä näemme jossain vaiheessa uuden syntymän MT-02:na.

Ehkä ajoasennoltaan paras Yamaha mitä itse olen ajanut. By the way, löytyy hyllystä vielä 1 kpl tuota Yamahan toimittamaa tehosarja(ilmanputsarin kansi + suuttimet) jos joku tarvitsee. Tehon lisäys luokkaa 4-7 hp ja vääntöä pitäisi lisätä koko alueelle. Luovutaan hintaan 20 euroa + postikulut jos lähettää pitää.

Petri

Ehkä ajoasennoltaan paras Yamaha mitä itse olen ajanut. By the way, löytyy hyllystä vielä 1 kpl tuota Yamahan toimittamaa tehosarja(ilmanputsarin kansi + suuttimet) jos joku tarvitsee. Tehon lisäys luokkaa 4-7 hp ja vääntöä pitäisi lisätä koko alueelle. Luovutaan hintaan 20 euroa + postikulut jos lähettää pitää.

Petri
Tänne heti se!
062802jumpie_prv.gif

Pistän sulle tiedot yksityisviestillä...

Kiitokset Petrille, kävin tänään Matkahuollossa!

Nyt pitäis vielä saada mopo, äijä ja työkalut kerralla saman katon alle... Onneks on vielä lunta, niin ei oo niin kiire!
tounge.gif

Bulldogissa parasta on äänet. Tehot siinä riittää Suomeen mutta ulkomailla alkaa hyytyä. Mitä tulee MT-01:seen niin hauska pyörä ajaa mut suuren väännön ja painon johdosta jotenkin ilmeetön eli annat hanaa niin vauhti vain kiihtyy kunnes paukkuu rajoittajalla, nappaat seuraavan vaihteen ja sama homma ja kohta oot jo suurimmalla ja kun katsot mittariin onkin vauhti jo lähemmä 170km/h. Mut kaupunkivehkeenä hauska koska melkein millä vaihteella vaan kulkee ja aina kun kääntää kahvaa niin tapahtuu.

Äänet Akran putkilla on kyllä jotain epätodellista ja ajokokemuskin on palleja kutittava.

Vieläkös forumilta löytyy Bulldogisteja? Hiljaista ainakin tässä topikissa ollut jo vuodesta 2009 :grin:

Oma pyörä paketoitu jo talliin odottamaan kevättä, aurinkoa tosin luvassa ainakin tälle viikolle niin ehkäpä se olisi vielä hetkiseksi kaivettava vielä esille :jpstyle:

Jos porukkaa löytyy niin eiköhän se olisi ensi vuodelle jonkinnäköinen kokoontumisajo kasattava :blink::orgmp2:

Vieläkös forumilta löytyy Bulldogisteja? Hiljaista ainakin tässä topikissa ollut jo vuodesta 2009

Osallistunpa saman tien itsekin keskusteluun :grin:

Ensipyörä olisi siis hakusessa, ja muutaman muun ehdokkaan ohella erityisesti Bulldogin tyylikäs ulkonäkö, ei liian kyykky ajoasento ja matalalta vääntävä maltillisen tehoinen kone kiinnostaisi kovasti. Jos Joensuun liepeiltä löytyy Bulldogin omistajia niin olisi mukava käydä moista koeajamassa :orgmp2:

Muuten kiva pyörä lyhemmille matkoille, mutta satulan muotoilu on sellainen että on vain yksi "kuoppa" jossa istutaan, asentoa ei pysty muuttamaan. Korkeampi pleksi taitaa vielä olla jossain hyllyssä muistona pyörästä.

Back