Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänks. Ja tää oli numero 9. Kun vielä kerran lisään, osaa Snocross laskea kymmeneen.
Kieltämättä se olisi kiva kuulla itsekin... ennenkin olen kysellyt modaamisen sääntöjen julkisuuden perään, kuten myös merkintää siitä, että miksi jotain viestiä on modattu/poistettu.Ei tunnu moderaattoreilta kommenttia alkuperäiseen kysymykseen irtoavan...
ohan tosta ollut juttua aiemminkin. tietysti olisi hyvä kun poistoista jäisi jälki ja joku selityskin.Itse aiheeseen, eli tuohon ketjun katoamiseen, olisi kyllä kiva saada vastaus, kyllä pitäisi selkärankaa löytyy kyseiseltä modelta. Yleensä moderointiin pitäisi se kyllä selittää, tääkin olisi vaikka siirretty tuonne Suomi24 puolelle, on niin mukavaa luettavaa![]()
He do walk the line.Mä olen itse öljynnyt ketjut aina pesun jälkeen,en nyt muista merkkiä mutta synteettistä ketjuöljyä kuitenkin.Motonetista saa suht laadukasta spräytä,hyvin on kestänyt vaaditun 1000 km välin vaikka olisi lähes pelkkää vesikeliä ajanut,hinta oli 15e paikkeilla.
HäHHe do walk the line.Mä olen itse öljynnyt ketjut aina pesun jälkeen,en nyt muista merkkiä mutta synteettistä ketjuöljyä kuitenkin.Motonetista saa suht laadukasta spräytä,hyvin on kestänyt vaaditun 1000 km välin vaikka olisi lähes pelkkää vesikeliä ajanut,hinta oli 15e paikkeilla.(10)![]()
Juu, tyydyn ihan mielelläni tähän tilaan, kunhan toimintatapaa muutetaan tulevaisuudessa. Moderoinnilla pitää olla joku yhteinen linja joka on julkisesti tiedossa. Kun modataan, niin siitä pitää jäädä jälki.ohan tosta ollut juttua aiemminkin. tietysti olisi hyvä kun poistoista jäisi jälki ja joku selityskin.Itse aiheeseen, eli tuohon ketjun katoamiseen, olisi kyllä kiva saada vastaus, kyllä pitäisi selkärankaa löytyy kyseiseltä modelta. Yleensä moderointiin pitäisi se kyllä selittää, tääkin olisi vaikka siirretty tuonne Suomi24 puolelle, on niin mukavaa luettavaa![]()
mutta mitäpä me tuolla moden nicillä tai selityksillä tekisimme?
loputon kierre siitä alkaisi.eli jos nyt tyydyttäs tähän tilanteeseen.
otetaas nyt sekin seikka huomioon, modet tekevät työtä vapaaehtoisesti ja käsittääkseni korvauksetta.
eräänä tarkoituksena ilmeisesti pitää huolta jottei mopo vallan karkaisisi käsistä ja jonkun tarttisi poiketa käräjille.
Toi Malmöhän alkaa olla pikku Libanon. Ahmedit iskee raketeilla ja poliisit ajaa paikalle tankeilla. Ruotsissa vaan kyseessä on ilotulitusraketit ja tankit on valmistanut volvo...Meanwhile in sweden...