Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kypärän kiinnitykseen....Mihin esimerkiksi ne kyytiläisen penkin alla olevat "vaijerinpätkät" on tarkoitettu.?![]()
No yritin, että miten *elv. niihin saa kypärän kiinni. Luovutin =D
ja tulin kirjoittamaan tänne.![]()
Paas kattoen monellako mopopojalla/-tytöllä on hihna kiinni. Aika monella hihnat lepattaa tuulessa.mitähän iloa siitä kypärästä on kenellekään jos hihna poikki..?Ja ainakin ulukomaelta on kuulunut sellaistakin, että on nyysitty kypärälukossa ollut kypärä, katkaisemalla vaan hihna ihan pokkana.![]()
järjetöntä.
ellei ainoastaan kiusantekoa hommalla haeta..
en kovin luottaisi mummon ompelemaan ja paikkaamaan kypärän hihnaan.![]()
Eikö Magnassa ole takaharakan satulan vasemmalla puolella kypärälukkoa niin kuin shadow:ssa?Ostin tänään semmosen sisään kelautuvan vaijerilukon clas ohlsonilta. Halpa oli. Sissybariin kiinni vaan potta jos ei jaksa kantaa.
Totta, on se siinä sivussa, mutta kokeillessani potta jää roikkumaan pyörän sivuun. Sen sijoittelu ei oo mun mielestä kovinkaan optimissaan. Mulla on myös laukkurautojen muodosta johtuen hieman hankaluutta saada potan hihna ylettymään. Siinä mun potassa on nimittäin myös sen muotoinen pikalukko, joka hankaloittaa asiaa lisää. Sivulla roikottaessa myös potta kastuu sateella hanskoineen ja päärätteineen.Eikö Magnassa ole takaharakan satulan vasemmalla puolella kypärälukkoa niin kuin shadow:ssa?Ostin tänään semmosen sisään kelautuvan vaijerilukon clas ohlsonilta. Halpa oli. Sissybariin kiinni vaan potta jos ei jaksa kantaa.
Ainakin AD varaosaketju myy vastaavia. Tosin tuplahintaan.Onkohan tuommoisia muualla myynnissä? Täälläpäin kun ei ole noita klaas uulssoneita.Kas kätevää. Käynpäs hakemssa itsellekin tuommoisen! Kiitti vinkistäMulla on tällänen ajotakin taskussa aina, se on aika nopea käyttää ja hidastaa ainakin himonussijaa vähän http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=161797313![]()
![]()
Magnan kypärälukon saisi ymmärtääkseni siirrettyä helposti etupäähänkin, laukkujen kanssa kun ei tuota pysty käyttämään. Alkuperäisessäkin paikassa saa kyllä kaksikin kypärää kiinni. Mutta peilin päällä roikkuu yleensä.Totta, on se siinä sivussa, mutta kokeillessani potta jää roikkumaan pyörän sivuun. Sen sijoittelu ei oo mun mielestä kovinkaan optimissaan. Mulla on myös laukkurautojen muodosta johtuen hieman hankaluutta saada potan hihna ylettymään. Siinä mun potassa on nimittäin myös sen muotoinen pikalukko, joka hankaloittaa asiaa lisää. Sivulla roikottaessa myös potta kastuu sateella hanskoineen ja päärätteineen.Eikö Magnassa ole takaharakan satulan vasemmalla puolella kypärälukkoa niin kuin shadow:ssa?Ostin tänään semmosen sisään kelautuvan vaijerilukon clas ohlsonilta. Halpa oli. Sissybariin kiinni vaan potta jos ei jaksa kantaa.
Mun tapauksessa on kätevintä pitää pottaa esim sissybariin painettuna tai satulan päällä. Tää vaijeri antaa vähän valinnan varaa. Vois laittaa myös peilin päälle ja etuhaarukasta vaijeri läpi.
Joo niin saa. Mä kokeilin eilen tätä kelattavaa vaijerihankintaa ja totesin sen niin helpoksi käyttää etten viitti nähdä enempää vaivaa. Ihan ok näinkinMagnan kypärälukon saisi ymmärtääkseni siirrettyä helposti etupäähänkin, laukkujen kanssa kun ei tuota pysty käyttämään. Alkuperäisessäkin paikassa saa kyllä kaksikin kypärää kiinni. Mutta peilin päällä roikkuu yleensä.Totta, on se siinä sivussa, mutta kokeillessani potta jää roikkumaan pyörän sivuun. Sen sijoittelu ei oo mun mielestä kovinkaan optimissaan. Mulla on myös laukkurautojen muodosta johtuen hieman hankaluutta saada potan hihna ylettymään. Siinä mun potassa on nimittäin myös sen muotoinen pikalukko, joka hankaloittaa asiaa lisää. Sivulla roikottaessa myös potta kastuu sateella hanskoineen ja päärätteineen.Eikö Magnassa ole takaharakan satulan vasemmalla puolella kypärälukkoa niin kuin shadow:ssa?Ostin tänään semmosen sisään kelautuvan vaijerilukon clas ohlsonilta. Halpa oli. Sissybariin kiinni vaan potta jos ei jaksa kantaa.
Mun tapauksessa on kätevintä pitää pottaa esim sissybariin painettuna tai satulan päällä. Tää vaijeri antaa vähän valinnan varaa. Vois laittaa myös peilin päälle ja etuhaarukasta vaijeri läpi.
Sama juttu, mut vasta n. 20 v. Joskus sit ihan vaan satulalle laitan.Peilin päässä on pysynyt 30 vuotta.Ei ole pudonnut eikä varastettu.
Ahaa =) joo, yritin hieman toisella tavalla. Mutta käyhän se noinkin.Kypärän kiinnitykseen....Mihin esimerkiksi ne kyytiläisen penkin alla olevat "vaijerinpätkät" on tarkoitettu.?![]()
No yritin, että miten *elv. niihin saa kypärän kiinni. Luovutin =D
ja tulin kirjoittamaan tänne.![]()
Aika simppelihän toi Zetan kiinnitys on:
![]()
![]()
Tosiaan yhtä pitävä vaihtoehto tuo on kuin tuollainen halpa erillinen vaijeri (ainekin omasta mielestä) ja varmasti aina mukana.