aivan, sellasen ku sais04--05...ja repsollin väreissä...![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aivan, sellasen ku sais04--05...ja repsollin väreissä...![]()
![]()
Joo, minäkin oon aina tykänny juuri tän mallin Bladesta. Edestä ärhäkkään olonen.tarvitseeko tästä mitään äänestää, eikös se ole tässä
![]()
Satumpa omistamaan tollasen ja olen siitä TODELLA YLPEÄ JA ONNELLINEN,hieno pyörä kaikinpuolin!!!!!!!94-95 malli tällä värityksellä!
![]()
![]()
Onnittelut loistavan ja makeen pyörän ostosta, hyvä valintaÄäni menee ehdottomasti 954 mallille ja puna-mustalla värillä. Tuli sellainen tuossa viime viikolla juuri hankittua![]()
Kiittää ja kumartaaOnnittelut loistavan ja makeen pyörän ostosta, hyvä valintaÄäni menee ehdottomasti 954 mallille ja puna-mustalla värillä. Tuli sellainen tuossa viime viikolla juuri hankittua![]()
![]()
-C9B5R4-
Kelpuuttaisin mikäli olisin Hondaan vaihtamassa,tuo käy mun silmään, on parhaimman näköinen.Ennen Bladea tulee kyllä toi VTR SP-1tarvitseeko tästä mitään äänestää, eikös se ole tässä
Juu ehkä paperilla ja Biken testeissä, mutta kyllä se ajettavuus on iso asia ja enkä ole ainakaan radalla joutunut tilaa antamaan sen takia että jossain muussa pyörässä on paperilla 3 hv enemmän tehoa...Kyllä se taitaa tuo 954 olla parhaan näköinen Blade. Harmi vaan, että Bladet ovat alusta alkaen olleet melko väsyneitä nuhapumppuja verrattuna kilpailijoihin.