Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SuzukiNeitonen sanoi:Ekaa kertaa täällä, oikein tiedä miten tämä toimiiEi sillä väliä mistä päin loppujen lopuksi olet, pääasia, että tulisit ajelemaan
Haen ajoseuraa jotta tulisi lähdettyä paremmin tien päälle ja saisi ajotaitojaan hiottua
![]()
. Ei väliä sukupuolella - pääasia että jaksais tämmöstä uusnoviisia ajoseurana jonkun tovin
. Ite oon siis Salosta ja piiiitkän tauon jälkee tuli kylmiltään hankittua kevään korvalla pikkubemmu ja sillä tässä pientä nurkka-ajelua tullut harrastettua kelien (lue: en ole uskaltautunut kröhöm ajeleen sateella tai sen uhatessa) ja työkiireiden salliessa
. Eli rauhallista menoo ja aatokset olis saada varmuutta ajoon ettei tars aina jänskätä kaikkee
...Minni1 sanoi:Heipsan, täälläkin kaivattas rauhallisille ajolenkeille seuraa. Ei väliä sukupuolella - pääasia että jaksais tämmöstä uusnoviisia ajoseurana jonkun tovin
. Ite oon siis Salosta ja piiiitkän tauon jälkee tuli kylmiltään hankittua kevään korvalla pikkubemmu ja sillä tässä pientä nurkka-ajelua tullut harrastettua kelien (lue: en ole uskaltautunut kröhöm ajeleen sateella tai sen uhatessa) ja työkiireiden salliessa
. Eli rauhallista menoo ja aatokset olis saada varmuutta ajoon ettei tars aina jänskätä kaikkee
...

SuzukiNeitonen sanoi:Ei kukaan lähtenyt tänään mun kanssa, no ehkä joku toinen kerta![]()
Turusta lähti pari letkaa tänään, kyllähän sinne olis sopinu joukkoonSuzukiNeitonen sanoi:Ei kukaan lähtenyt tänään mun kanssa, no ehkä joku toinen kerta![]()

tate66 sanoi:Turusta lähti pari letkaa tänään, kyllähän sinne olis sopinu joukkoon![]()

adville sanoi:kokemuksesta tiedän että Naakan vetämään hitaaseen letkaan oikeesti uskaltaa mennä mukaan ,että sekaan vaan
![]()
jos yritän roikkua ees hitaassa letkassa
.
.Minni1 sanoi:Veikkaanpa että useempi toivoo mut hornan kuuseenjos yritän roikkua ees hitaassa letkassa
.
Jospa sit vaan hissukseen yssikseen ajelis täällä Salon nurkissa ja keräilis sitä kokemusta pikkuhiljaa.

Sun täytyy kerätä ehdokkailta puhelinnumerot, ja ajohalujen iskiessä lähetät sitten ryhmäviestin kaikille niin tavoittaa ajoissa.SuzukiNeitonen sanoi:Miten niin lyhyt varoitusaika, olen minäkin lähtenyt siltä istumalta, kun joku on kysynyt![]()
Mut jees, menen yksin![]()
Tero-75 sanoi:Sun täytyy kerätä ehdokkailta puhelinnumerot, ja ajohalujen iskiessä lähetät sitten ryhmäviestin kaikille niin tavoittaa ajoissa.
Minäkin olisi mielelläni lähtenyt ajelemaan mutta olin jo valmiiksi liikenteessä ja aivan toisessa suunnassa, eikä tuolla tien päällä oikein tule forumeita selailtua.