• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Michelin PR3 pyörimissuunnat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kake10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bone sanoi:
..... kun ei tunnu
olevan juuri realistisia käsityksiä siitäkään, miten "sakeaksi tavaraksi" kaunis kesäilmakin
alkaa muuttua...... ihan jo kolmensadan jälkeen :D.

Mä luulen että sä oot aika "sakeaa tavaraa" jo kolmenkymmenen jälkeen...
...kaljapulloistahan sä puhuit? :blink:

Bone sanoi:
Otettaisko välillä ihan "terveellä järjellä, yksinkertaisesti ja kaljapullojen avulla" :p

pxu sanoi:
Mä luulen että sä oot aika "sakeaa tavaraa" jo kolmenkymmenen jälkeen...
...kaljapulloistahan sä puhuit? :blink:

No men... sillo me olla Pärren kans på Åland otta yks - kaks kalja.......... kori:bisseä:

Noin muuten.... ystävällisesti voi koittaa hän.....

Miten vähällä vauhdilla 70-80kg tulee veneen perässä yhdellä paljaalla jalkapohjalla..... pystyssä ja pinnalla.
Seuraavaksi voi koittaa vaikka nostaa nuppia ylös kuupan takaa +300 kyydissä.

Saa edes pientä tuntumaa siihen, kuinka "sakeaa" se tavara on missä helposti seisoo
vesirajaansa myöten ilman isompaa nostetta....
Tai miten se sama tavara jossa mökin terassilla huitoo tyhjää, tuntuu ihan väkisin irroittavan pään :;):.

Bone sanoi:
No men... sillo me olla Pärren kans på Åland otta yks - kaks kalja.......... kori:bisseä:

Noin muuten.... ystävällisesti voi koittaa hän.....

Miten vähällä vauhdilla 70-80kg tulee veneen perässä yhdellä paljaalla jalkapohjalla..... pystyssä ja pinnalla.
Seuraavaksi voi koittaa vaikka nostaa nuppia ylös kuupan takaa +300 kyydissä.

Saa edes pientä tuntumaa siihen, kuinka "sakeaa" se tavara on missä helposti seisoo
vesirajaansa myöten ilman isompaa nostetta....
Tai miten se sama tavara jossa mökin terassilla huitoo tyhjää, tuntuu ihan väkisin irroittavan pään :;):.
No nyt alkoi avautumaan Bone:n sanailun sielukkuus:right:
Meiksin kaljat on kuitenkin peltisissä kuorissa nykyjään, ja ne peltikuoret on pakattuna keissiin.:bisseä:

Anteeksi OT, mutta oli niin mainio.

Back