• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Michelin Pilot Road

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Suzu-ukko

MopeDraattori ®
Betatestaaja
Sijainti
Helsinki
Tästäkin on juttua varmaan vaikka kuinka mutta enpä haulla osunut aiheeseen  
withstupid.gif
.

Siksi kyselenkin että onko
tämä misukka kova kulumaan ja onko märällä pitoa ihan vaan perus kurvailuun tarkoitettuna. Takarengas kysessä tässä tapauksessa.

Minäkin ajoin Pilot Roadeilla yli 16 tkm ennenku vaihdoin. Vähä olis vielä pintaakin ollu mutta alko olla liukkaat ja takanen kantikas.

No 2 kommenttia vasta vaan taidan hylätä tuosta etuvanteesta metzleri veks kun sekin kohtuu kulunut ja misukan laitella tilalle.

hahaa.. kysypä Hondamanialta kuinka paljon tuollainen etunen kestää.
bowdown.gif

Ps. meinaan vaan että kilometrit tuplaantuu......

Kyllä niitä meneekin.. ei kesällä tahdo hyllyssä olla ..

eräästä toisesta foorumista lainattua tekstiä (hondamanialta)
>>>
Tuo ulina on minulle tuttu. Pilot Road 1 ulisi vielä enemmän. Tosin sitä harvemmin huomaa, mutta välillä alkaa kuutelemaan että onko tosiaan mennyt perästä laakeri

Ajan paljon ja siksi pidän kulutuskestävyyttä arvossaan. Myöskään pidossa ei ole moittimista.

Takarenkaalla olen ajellut sellaisia 18 - 20 tkm pätkiä, jolloin kulutusmerkit vielä näkyvissä. Edessä on kesti edellinen rengas 34 tkm, järjetön määrä kilometrejä. Keväällä vaihdoin molemmat joten takanakissa on nyt 21 tkm ja pari tuhatta ajattelin vielä ajella.
>>>

että sellasta.Kyllä siinä pito säilyy ihan loppuun asti.

Kyllä niitä meneekin.. ei kesällä tahdo hyllyssä olla ..

eräästä toisesta foorumista lainattua tekstiä (hondamanialta)
>>>
Tuo ulina on minulle tuttu. Pilot Road 1 ulisi vielä enemmän. Tosin sitä harvemmin huomaa, mutta välillä alkaa kuutelemaan että onko tosiaan mennyt perästä laakeri  

Ajan paljon ja siksi pidän kulutuskestävyyttä arvossaan. Myöskään pidossa ei ole moittimista.

Takarenkaalla olen ajellut sellaisia 18 - 20 tkm pätkiä, jolloin kulutusmerkit vielä näkyvissä. Edessä on kesti edellinen rengas 34 tkm, järjetön määrä kilometrejä. Keväällä vaihdoin molemmat joten takanakissa on nyt 21 tkm ja pari tuhatta ajattelin vielä ajella.
>>>

että sellasta.Kyllä siinä pito säilyy ihan loppuun asti.
Damn no hemmetti sentäs kaippa pitää sitten usko ja olla tyytyväinen valintaani kaiken pähkäilyn jälkeen.

Paitsi että mää sekotin kaks rengasta.... Sorry
tarkotin pilot road 2 :sta

Pahus juur hokasin ton sun linkin kuvaan....
nixweiss.gif

Voit sää silti siellä juosta ja huudat vaan että meinas olla mahtirengas mahtisonnilla.....
biggrin.gif

joo lohtu se o laihaki lohtu... hiihh melkee renkaan ostin ....kaippa sitten itte keräilen paskat tai hyvät kokemukset tuosta renkaasta...aika näyttää...

Joo kait se sitten on niin että tuosta mun ostamasta renkaasta oo kellä mitää kokemusta...

ajoin pilot road 2:lla reilu 20tkm ja pintaa oli vielä... veikkaisin että ykkönen kestää myös hyvin

varmaan yksi "kestävimmistä" sporttouring renkaista, sateella pikkasen liukas mutta sporttouring luokkaan mielestäni kaikenpuolin hyvä rengas.

Juu kyllä tuo rengas aikas hyvältä märälläkin vaikutta. Mielipiteeni alkaa hissukseen olemaan sitä mieltä että kyllä tolla kiekolla pärjäilen hyvinkin.

Back