Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun kusiais fasussa toi PR3 kesti takana sen 9 tkm, tosin alkukevät söi reipasta vauhtia,Z6 meni 10500 km kesäisissä asfalteissa takana.Olkka sanoi:Itsellä Pilot Road 3 vuoden 2007 GSX-R 1000 eikä mitään valittamista! Kulutuskestävyyttähän lupaavat >20tkm.
Karkov sanoi:Kuinka päädyit tuohon valintaan, että vanhempaa mallistoa eteen ja uudempaa taakse? Olisit kokeillut "samaa sarjaa" eteen ja taakse (Pilot Power3 :ia molemmat).
Jääköön ensi kertaan sen etu PP3 testaus.Jaskala sanoi:Tää menee kieltämättä hiustenhalkomiseksi, mutta Misukan antamien tietojen mukaan PR3:ssa on pykälää parempi 'Wet Grip'. Luulis niiden tietävän mitä myyvät.
Hehheh, jos myyjän puheet olisivat totuus, niin maailma olisi toisenlainen. Itse katselen testejä ja kokeilen itse, kuten puheena olleet.
Niillä maantiemutkapätkillä ei kyllä koetella useinkaan renkaan rajoja, vaan ihan tiepinnan pitoa. Radalla selkenee ne todelliset erot. Jokin rengas voi pitää, mutta muljuaa epämiellyttävästi, mikä aiheuttaa luoton puutetta. Lähes kaikki touring renkaat riittävät kadulla pidoltaan. Jotkut eivät ole yhtä hyviä kylminä ja märällä.
Toki pyörissäkin on pientä eroa mikä vaikuttaa rengasvalintaan, mikäli sinulla on allekirjoituksen mopo vielä alla,aloittajahan oli enempi kyykyllä liikkeellä.Jayded sanoi:Mulla on ainakin pito riittäny PR3:ssa, niin märällä kuin kuivalla. Vauhtiakaan ei oo säästelty ja kulutuspintaa on käytetty ihan reunoilta asti. Toki PP3:set vois ehkä kääntyä paremmin + enemmän, kun näillä roadeilla ei vielä mikään kohta moposta ota asfalttiin vaikka kanttaa sen, mitä profiili antaa myöten. Siinä 8-10tkm on kestoa, riippuen vähän ajosta. Voishan noita PP3:sia kokeilla, kun vähän edullisempia on, mutta tuskin ne samaa määrää kilometrejä kestää.
tate66 sanoi:Toki pyörissäkin on pientä eroa mikä vaikuttaa rengasvalintaan, mikäli sinulla on allekirjoituksen mopo vielä alla,aloittajahan oli enempi kyykyllä liikkeellä.
gsr:ssä piisaa touring kumi kuten minullakin, pitäisi kyyllä joskus kokeilla PP3:sta, ei niissä kestoissa ole kuitenkaan niin isoa eroa etteikö kannattaisi joskus kokeilla.