• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Metzelerin oireyhtymä vai mikä on ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
siihen liittyvää autotalliin ja sit ne kohta onki jo pyörän päällä.
Siinä syy. Mopottimelle tulee oireita kun joutuu autotallissa makoilemaan.

Lääkkeeksi reipasta ulkoilua, oikein olet toiminut.
smile_org.gif

Hieno video etenkin!
Yllättävän hyvin toi muzakki kuuluu,
itse vain käytellyt korvanappeja.

Yksi konsti on aivan itse kokeiltu ja hyväksi havaittu.
Jos oikein kova matkakuume on iskemässä siihen helpottaa, jos seitsemänä perättäisenä yönä pyyhkii hikeä otsaltaan tyhjällä lompsalla.
Saman olen kokenut hyväksi hoitokeinoksi myös pahanlaatuisen mopokuumeen hoidossa.

JOVAIN ON...
sport05.gif

Syön, liikun sekä nukun mielestäni ihan "normaalisti", mutta pikkuhiljaa huomaan kun työkaverit alkavat karttamaan meikäläisen seuraa, eikä naapurin koirakaan enää hauku meikäläistä. Vaimonikaan ei enää aina puhu muutamaan päivään, varsinkaan heti kotiin paluun jälkeen...mitä tehdä ?
Hanki vaimollesi veitikka - siitä pitää koko suku  
biggrin.gif
-klik-

Kyllä se on ...SITÄ....ihan ihteensä...kuolemaan johtava tauti.Sitä se on...ei kuulema lähde, ennenkuin kuolo korjaa...joten nauti.Syntisparka!
Siis nauti vielä, kun voit.
Tuosta seuraava askel on taivaalliset ajomestat...ihanaa asfalttia, kivoja mutkapätkiä, mahtavat maisemat, toimiva videokamera asennettuna pyörään,ei mikään paina eikä hierrä, ei ole itikoita, eikä elukoita...ei autoja, ei vaaratilanteita...visiiri ei huurru....
Muttei ole tippaakaan bensaakaan...

Back