• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

metalli(musiikki)mättöä radalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mollila
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Amon Amarth - Twilight of the thunder god
Amon Amarth - Guardians of Asgaard
Arch Enemy - End of the line
Arch Enemy - Nemesis
Devil driver - Clouds over California
Devil driver - Grinfucked
Devil driver - I could care less
Drowning pool - All over me
5FDP - Burn MF
5FDP - Mama said knock you out
Jinjer - Pisces
Mushroomhead - QWERTY
Butcher babies - Monsters ball

Kevyttä:
Mustach - Double nature
Soil - Halo
Volbeat - Still counting
Prodigy - Invaders must die & Take me to the hospital :D

Viimeksi muokattu:
jules sanoi:
Mulle Ducatin moottorissa on tarpeeksi metallimusiikkia radalla....

En epäile :D mulla kulkee pyörä kärryssä, ei kannata pitää matkalla sitä siellä käynnissä kun ei oikein kuulu kuitenkaan :grin::grin:

Hyviä biiseja on tullut kaiken kaikkiaan:thumbup:

En tiedä menöökö metallimusiikin genreen, vai enempi punkin puolelle, mutta fuck it!

Tämän soidessa lähtöö aina järki päästä ja tuloo hillitön halu vetää kaikkea täysillä (ja tämä taisi olla aloittajan ajatus) 落

The Offspring - NITRO

Pitää sohaista kepillä muurahaispesää (chopperi tms. menoon lienee parempi valinta tiedä häntä), mutta Chris Rea Road to hell. Ja ihan itse saat valita onko biisi parempi meno vai tulomatkalle :grin:

Varttuneempaan makuun:
Deep Purple -Speed King
AC/DC - Highway to Hell

Dubstep toimii metallin lisäksi muuten kans tunnelmaan virittäytyessä ....ja Ramones toimii aina joka tilanteessa! Mutta kukin tyylillään :thumbup:

Carcass, Dissection , Rammstein, W.A.S.P., Judas Priest, Vanhempi Alice Cooper, Black Label Society, Lynyrd Skynyrd tms

mp-raakis sanoi:
Pitää sohaista kepillä muurahaispesää (chopperi tms. menoon lienee parempi valinta tiedä häntä), mutta Chris Rea Road to hell. Ja ihan itse saat valita onko biisi parempi meno vai tulomatkalle :grin:

Tää on muuten oikeasti hyvä biisi:

”This ain't no upwardly mobile freeway
Oh no, this is the road
This is the road
This is the road to hell”

Kuvaa lajia,nyt voi loukkaantua :WAZAAP:

Airbourne Too Much, Too Young, Too Fast, nyt ainaki pelkästään biisin nimellä sopiva. sanotukset ehkä sit parempia kotimatkalle. Inflamesin kaikki ja megadethin kaikki on toki suositeltavaa.

mollila sanoi:
Tää on muuten oikeasti hyvä biisi:

”This ain't no upwardly mobile freeway
Oh no, this is the road
This is the road
This is the road to hell”

Kuvaa lajia,nyt voi loukkaantua :WAZAAP:

Knoppitietona, että ko. biisin alussa on suomen kieltä.

Voinkin itse hyvin päättää tämän ketjun täysin väärän genren biisillä. Eilen kotiinpäin ajaessa spotify arpoi listalle Frederikin Kotiinpäin äiti - biisin listalle. Sopiva päätös varsinkin jos on ”onnistunut” ratapäivä takana.

Jos yks vielä, menee enempi rokettirollin puolelle mutta mikäpä sen osuvampi ratabiisi kun The Chelsea Smiles - Nowhere Ride :D

Back