• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Messujen jatkobileet.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset kaikille, juomaa riitti ja jotain sapuskaakin Fridaysista sai. Jotkut nurisivat musan kovuudesta ja saihan siellä puhua kovaan ääneen jos halusi että vastapuoli kuuli, mutta toistaiskesi on ääntä ainakin vielä tallella.

Ilta oli ihan mukava, oli hauska nähdä niin vanhoja kuin uusiakin naamoja ja saatiin pidettyä "Smoton edustajankin" kanssa ihan hyvä pieni keskustelu MotOrgin ja Smoton mahdollisista tulevaisuuden kuvioista, siitä huolimatta että eräs ystävällinen sielu tuli kokoajan jankuttamaan milloin mitäkin ja keskeyttämään keskustelumme - yleensä asia vielä oli sama kuin 30min aiemminkin ja taas se oli "uutena esitetty". Kiitokset siitä.

Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin, kerrankin ei ollut krapulaa kun en montaa mukia ehtinyt edes juomaan
smile_org.gif

Kiitos vaan kaikille! Kotona vihdoin ja hirmu väsy.

Kuvista päätellen kännissäkin on oltu, eli kiitos vaan taas todistusaineistosta kerpele.

Timbe: Muista mun nahkapuku
tounge.gif

Pienin pelonsekaisin tunnelmin sai noita kuvia käydä läpi, mutta onneksi mitään kovin pahaa ei löytynyt
biggrin.gif
Kiitokset kaikille mukavista kekkereistä. Seuraavaa kertaa odotellessa
smile_org.gif

Kiitos vaan kaikille! Kotona vihdoin ja hirmu väsy.

Kuvista päätellen kännissäkin on oltu, eli kiitos vaan taas todistusaineistosta kerpele.

Timbe: Muista mun nahkapuku
tounge.gif
öööööö nyt kyllä pätkii hieman... mikä nahkapuku ?
Voi Timbetimbetimbe... Miten sä et muka muista??
biggrin.gif

Ehkä sä tanssit sun pään sekasin.  Ei sais keikkaloida sillai
tounge.gif

Sä nimenomaan halusit suunnitella mulle nahkapuvun (gimoto). Siihen piti tulla kaikkia hienoja juttuja. Salamoita ja tekstiä, jotain "iitu" ja "sunshine of...". En mäkään enää muista  
biggrin.gif

Hurjat suunnitelmat sulla ainakin oli
biggrin.gif

Kiitokset mukavasta seurasta kaikille  
062802jumpie_prv.gif
hauskaa oli, jalat vieläkin kipeänä tanssimisesta... Kieltämättä vähän jänskätti katsella kuvia...
wink.gif

Ei riittänyt kunto ootella teitä. Kuuden pintaa olin siellä ja yhen
033102beer_1_prv.gif
otin, kotimatkaa meniki sit muutama tunti
sad_orig.gif

Kiitos seurasta kaikille. Monta uutta tuttua ja muutamalle nikille kasvot. Kuten tavallista, unohdan ne kuitenkin...
wink.gif

Ja perinteinen anteeksipyyntö  
cool.gif

Välikuolemaa on tehty koko tämä päivä, kai sitä huomenna töihin kykenee...

No nii. Vihdoin pääsin koneelle asti. Juu, mukavata oli, kiitos kaikille osallistujille. Oikein hauska oli nähdä monet tutu ja muutamat ennestään tuntemattomat. Ja ei kun Tahkon reissua odottamaan.
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Back