• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Merkkiuskollisuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei se merkki vaan tunne, eli kyllä se on tärkeintä miltä se tuntuu ajaa
sport05.gif
eikä se mitä tankissa lukee.

Eipä se merkki paljoa paina..kyllä estetiikka, ominaisuudet ja perstuntuma määrää enemmän kuin teksti tankin kyljessä.

Samapa se mikä se on. Olen aina ostanut sen mikä on sillä hetkellä mielyttänyt. Ja kaikista olen tykännyt.

Tässä järjestys: Suzuki Moto Guzzi Suzuki ja nyt Yamaha.

Seuraava on mitä todennäköisemmin Harrikka ja sen jälkeen olenkin merkkiuskollinen.

Ensimmäinen pyörä oli ns. merkitön pyörä (Hyosung Comet),
konerikon seurauksena vaihtui Honda CBF 500:n. 4-vuoden takuu on ++  
buttrock.gif

Tärkeintä fiilis mikä fillarista tulee, siksi on pärrät tupanneet olemaan italiaanoja. Mutta kyllä nipponillakin kurvailis. Kyllä joku rykkönen tai tonninen giksukin olis  
inlove.gif

Itsellä merkki määräytynyt ajokokemuksien ts. ajo-ominaisuuksien vuoksi. Ne kyllä olleet Kawassa ehdottomasti parhaimmat mielestäni ja perustelen kantaani useisiin koeajoihin. Hyviä pyöriä varmasti jo paljon, mutta jotenkin tuossa kawassa on eniten luonnetta ainakin jos japsimerkkejä vertaa
cool.gif

..se ketä tarjoo upeimmat pyörät,ni vie mun uskollisuuden.  
smile_org.gif
miks turhaan tukea jotain tiettyä merkkiä varsinkaan,jos eivät tahdo pysyä kehityksen mukana.samaten se vaikuttaa valintaan tietenkin mistä saa parasta palvelua ja hyvän tarjouksen.hullu maksaa vai enemmän...
tounge.gif

....aloitin mustalla jampilla ja mustalla jatketaan......

En nyt sano että olisin merkkiuskollinen mutta kieltämättä tiettä rajoittenuisuutta on ajattelumaailmassani. Kai voisin hondan ostaa. Ehkä en. Bemunkin ehkä. Mahd KTM tai sitten en. Taidan pysyä Yamahassa....

Nii juu ja Hi-Fissä olen myös luottanut mustaan Yamahaan... Ainakin vahvistimissa. Nytkin on kaksi(tai kolme jos subukka lasketaan, mut se on pähkinäpuunvärinen....), niissä on voimaa, näköä ja luotettavuutta kuten fillareissakin´. Yamaha ei pamaha!

Eka oli honda ja nyt on ollut pari suzukia.

Tyytyväinen olen ollut molenpiin merkkeihin,
mutta suzukilla löytyy tällä hetkellä mieleisempi malli.

Suiza->Honda->Kawasaki->Kawasaki->?

Just nyt vaikuttaa että nykysellä Kwakalla tulee ajeltua pitempään, miellyttää niin olemukseltaan kuin ominaisuuksiltaan.

Ei taida olla merkillä väliä kunhan ajaminen on hauskaa. Yamahaa, Kawaa olleet pyörät, nyt Suzuki. Jostain ihme syystä Ducati 916/748 on alkanut kiinnostaa..
confused_orig.gif

Eka oli honda ja nyt on ollut pari suzukia.

Tyytyväinen olen ollut molenpiin merkkeihin,
mutta suzukilla löytyy tällä hetkellä mieleisempi malli.
On toki merkilläkin väliä, mutta enemmän minulla painaa valmistusmaa (Italia, Itävalta). Eniten on viime aikoina kiinnostaneet Ducati, Moto Guzzi ja KTM (Kevyt Työntää Metsässä).
Kotari on ihan soiva peli mutta ne muut vehkeet mitä luettelit voi
tosiaan olla painavia työtää metsässä, mutta kannattaa ne kuitenkin sinne metsään työntää
biggrin.gif

ehdottomasti yamaha!!kerran lipsuin ja ostin cagivan ja samaa virhettä en enää tee.suitzaa vois harkita,honda taas kuulostaa halvalta h*oralta ja kawaa en ottais vaikka maksettais
tounge.gif

crosseissa: ktm,yamaha tai suitza.

Back