• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141
Niin kauan kun ei ole varaa ajaa ducsuilla, ni on ihan turha olla minkään sortin wannabee merkkiuskollinen. (Guzzareitten ei tartte allekirjoittaa..) Ja kuka motoristi voi sanoa, et yks merkki on kautta aikain tehnyt aina parhaat laitteet kaikkii mahdollisiin genreihin (suomeksi: rata, matka, kaupunki, allroad, enduro, crossi, museo jne).

4 x yamaha
4 x suzuki
1 x ktm

Kohtuullisen merkkiuskollinen olen. Ainakin tähän saakka oon ollu... Kawasakeja on tähän mennessä ollu kaikki yli 50cc:t. Tosin ennen tämän nykyisen hankintaa vilkuilin myös Yamahan suuntaan, mut Kawaan kuitenkin päädyin
tounge.gif
Saa nähdä mitä tulevaisuudessa tulee, mut tällä Kawalla mennään nyt vielä monta vuotta (toivottavasti).

Olen uskollinen hyvännäköisille ja suht tehokkaille pyörille. Myös hyvät äänet parantaa tilannetta melkoisesti.

Kyllä kai, vaikka on noita muitakin ollut mutta aina on tallissa seisonut Ducati,jonkinlainen.Tällä hetkelläkin on pari japanilaista kurapyörää.

Eli MZ,IC,Triumph,Suzuki,Honda,MotoGuzzi,Yamaha,Ariel,Harley,
Maico,DKW,Kawasaki,BMW ja liuta mopoja.. Muutama on ollut kelvoton,suurin osa ihan mukavia kapineita. Maicon 250 enduropyörää jäin kaipaamaan,oli helppo laite.

Heti ku tulee busaa parempi, ni kertokaa... 1. suzuki ts 125 2. suzuki 1400 inska 3. honda cbr 600 f 4. honda cbr1000f 5. suzuki gsx 1300r k3 6. suzuki gsx 1300r k6 7. suzuki gsx 1300r k7 8. suzuki gsx 1300r k8.
sport05.gif

Jo kaksi Trumppaa tallissa ja seuraava hankintakin todennäköisesti tulee olemaan Triumph ja Tiger... ellei sitten BMW F800GS...
wink.gif

Sen verran merkkiuskollinen että vaikeapa olisi kuvitella että muoviluodin kyljessä ei GSX-R lukisi
buttrock.gif

nykyinen yamaha seuraava en tiiä.
kannattaaha sitä eri merkkejä kokeilla ni löytää sen "oman" pyöränsä.
toki olen tyytyväinen jammuun mutta seuraava ei yamaha ole.
smile_org.gif

Merkkiuskollinen en ole, mutta japskeista ei vaan yhtään muna värähdä. Tänäänkin kävin Yamaha-kaupassa, mutta ei todellakaan kelvannut mikään. Täytyy huomenna käydä zukizuki-kaupassa, jos sieltä vaikka jotain löytyisi. Pakko jotenkin on tästä typerästä japsihaluttomuusneuroosista päästä eroon. Johan nyt on kumma, ettei jaappanin tuotokset kiinnosta. Nuo aasialaiset miehetkin on niin täynnä testosteronia ja puolimetriset kullit kaikilla, joten luulisi kiinnostuvan noista niiden kyrväkkäistä aikaansaannoksista.

No ei pitänyt olla, mutta jotenkin noi molemmat nyt kuitenkin on samaa merkkiä  
biggrin.gif

Yksi merkki: Kawasaki  
buttrock.gif

Suzukia voisi joskus miettiä myös ehkä, mutta Hondaan en koske tikullakaan.. rumia/luonteettomia

Back