• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Meri-Keijo letkat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salmon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Salmon

Ugalabugala
Laitetaan nyt tälle oma aihe.

Eli letkat Keijoilemaan, millon ja mistä.

Itse pääsen lähtemään klo 15>
Bemböle lienee hyvä lähtöpaikka, ainakin allekirjoittaneelle, tuonne olisi mahdollista ehtiä klo 15.

Reittivastuuta saatika vetovastuuta en ota, mutta joku joka viitsii voisi ilmoittautua tänne

Mulle sopii.
Lähden duunista noin klo 14 länsi-Vantaalta, ja olin jo miettinyt (tylsähköä) reittiä vanhan Turuntien kautta Saloon ja siitä Teijoon.
Mutkin reitit käy, mutta ajattelin ennemmin vauhtia tyyliin Pk-vauhti miinus alv...
biggrin.gif

Kiljavan opistolta lähtee about 10-10:30 2 mopoa kohti pelipaikkaa.. Ajellaan vähä pidemmän kautta..

Ajan mielellään reippaasti ja ilman turhia stoppeja Lohja-Karjalohja-Fiskars-Tenhola-Perniö-Keijo. Tai jotain sinne päin. Pyrin lähtemään jostain kolmelta ja todennäköisesti pääsen matkaan puoli neljältä.
Matkanopeus tikkari + alkoholivero
smile_org.gif

Porista lähdössä pari mopoa noin kello 12-13...

Jos halukkaita mukaan matkaan niin ilmoituksia vaan. Reitti tod näk pitkin kasitietä Raision kautta...

E: ajoissa lähdetään niin voidaan pysähdellä/kierrellä/matkata rauhassa...

Ajan mielellään reippaasti ja ilman turhia stoppeja Lohja-Karjalohja-Fiskars-Tenhola-Perniö-Keijo. Tai jotain sinne päin. Pyrin lähtemään jostain kolmelta ja todennäköisesti pääsen matkaan puoli neljältä.
smile_org.gif
miten olis se Bemböle klo 15.30?
tai lähtö sieltä viim. 15.30, itse yritän olla siellä klo 15

smile_org.gif
miten olis se Bemböle klo 15.30?
tai lähtö sieltä viim. 15.30, itse yritän olla siellä klo 15
Pyrin itse kolmen lähtöön, saat infoa
smile_org.gif

Yhden pyörän letka saapuu joskus perjantai-iltana. Saanee muut kiinni ammattilaisen otteella
wink.gif
tounge.gif

Back