• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Meri-Keijo 2011 mökkivaraukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noviisi päätti osallistua kemuihin  
smile_org.gif

Mökki ja mäkiautoilu varattu ja maksettu!
Jos sopii, niin taidan majoittua mökkiin nro.6. Eikös se olekin tyttöjen mökki?

Nähdään lauantaina!  
062802jumpie_prv.gif
Mitä... tyttöjen mökki... joku virhe varmaan. Ei sellasia oo.
Mäkin haluun tyttöjen mökkiin
062802jumpie_prv.gif

Noviisi päätti osallistua kemuihin  
smile_org.gif

Mökki ja mäkiautoilu varattu ja maksettu!
Jos sopii, niin taidan majoittua mökkiin nro.6. Eikös se olekin tyttöjen mökki?

Nähdään lauantaina!  
062802jumpie_prv.gif
Mitä... tyttöjen mökki... joku virhe varmaan. Ei sellasia oo.
Vaihtoehdot näky olevan joko "tyttömökki" tai tyhjä mökki  
sad_orig.gif

Jos pojat haluaa tulla mun kanssa tyhjään mökkiin, niin kyllä sekin käy  
wink.gif
Yksin ei ole kiva mökkeillä..

Mökki nro 10
smile_org.gif

Pojat saavun paikalle vasta la iltapäivällä, kun joudun käymään tuossa välissä sedän synttäreillä
smile_org.gif

Hmm... kuulotko ulos asti, I gots an idea...

Laitan mikin mökkikylän edustalle nauhottaan läpi yön ja sitte pojat saa koodaa sen sellaseks spookiks taustahämyks tähän saitin taustalle...

smile_org.gif

Heip

Viime hetken osittainen peruutus, eli multa sais ostaa 40€ yhden paikan...

ja lähden muuten matkaan autolla, eli Vantaan suunnilta mahtuu mukaan... lähtö ois varmaan about 16.00 mennessä
biggrin.gif

Mökki nro 10
smile_org.gif

Pojat saavun paikalle vasta la iltapäivällä, kun joudun käymään tuossa välissä sedän synttäreillä
smile_org.gif
elä hättäile myö pietään mökkiä pystyssä siihen aikaan ku oot tulossa  
biggrin.gif

niin ja ihan pienenä varoituksena kymppimökkiläisille. minä lupaan kuorsata ja KOVAA  
crazy.gif
Mä saavun paikalle myöhään perjantaina tarkemmin määrittelemättömänä ajankohtana.. On päivällä isoäidin hautajaiset, joten pitää vähän tunnustella fiiliksiä siinä päivän/illan aikana...pyrin kuitenkin tulemaan paikalle.
thumbs-up.gif

Mökki nro 10
smile_org.gif

smile_org.gif
Right, tää puolestaan katoaa aamu-usvan mukana lauantaina, joten ristiin mennään, yhteen tullaan.
Mahtuiskos meitsi tähän mökkiin Tiggerin tilalle lauantai iltapäivästä etiepäin?  
omg.gif
mulle sopii ainakin
smile_org.gif

Mökki nro 10
smile_org.gif

smile_org.gif
Right, tää puolestaan katoaa aamu-usvan mukana lauantaina, joten ristiin mennään, yhteen tullaan.
Mahtuiskos meitsi tähän mökkiin Tiggerin tilalle lauantai iltapäivästä etiepäin?  
omg.gif
mulle sopii ainakin
smile_org.gif
Mitäs tuohon muuta kun:
033102beer_1_prv.gif

Mökki nro 10
smile_org.gif

smile_org.gif
omg.gif
mulle sopii ainakin
smile_org.gif
Mitäs tuohon muuta kun:
033102beer_1_prv.gif
Tiggeri ja Holtsu hoitaa läpystä vaihdon
smile_org.gif

Mökki nro 10
smile_org.gif

smile_org.gif
omg.gif
mulle sopii ainakin
smile_org.gif
Mitäs tuohon muuta kun:
033102beer_1_prv.gif
Tiggeri ja Holtsu hoitaa läpystä vaihdon
smile_org.gif
Meikäläinen päikseen Riikkaan ja Holtsuun, ei paha vaihtokauppa.

JGo hoitaa mallikkaasti mökkilistaa
tounge.gif

"Nro 10.

1. Salmon (m)
2. Kawa 600 (m)
3. Riikka (m)
4. tiggeri (m) / Holtsu. Pojat hoitaa läpystä vaihdon."

Back