• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Meri-Keijo 2011 mökkivaraukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
10. möksään tulee tilaa yhdelle. rouva ei pääse osallistumaan

e: mun osuus maksettu
smile_org.gif

ketäs tuonne menossa kotilolla (pks-alue)? , itel duunia niin jaksa sen jälkeen mopolla tulla ku jo lohjan kohilla nukahtais
biggrin.gif
.. miettinyt et voisi eksyäkkin/änkeä mestoille ajankuluksi rentoutuu
033102beer_1_prv.gif

Ensi viikolla päästäänkin jo keijoilemaan. Paikkoja on vielä jäljellä, joten hop hop sinne nettikauppaan ostamaan mökkipaikka ja osallistuminen kisailuihin
smile_org.gif

Mökkipaikkoihin tulee nyt hieman muutoksia. Vajaita mökkejä ei tarkoituksella jätetä, jos joku haluaa enemmän omaa tilaa, niin sitten voi ostaa itselleen useamman paikan mökistä.

Mites muutes äänentoistolliset kujeet tuolla?
Mulla on toivottu ja odotettu Jennin mopoajelu K18 versiona mukana usb-tikulla ja miniplugillisessa puhelimessa. Löytyykö jollain völjyssä vehkeet joilla äänen saa vahvaksi ja kantavaksi?

Urpolin tän ihan väärään ketjuun, mode siirtäköön kiitos.

Mulla on toivottu ja odotettu Jennin mopoajelu K18 versiona mukana usb-tikulla ja miniplugillisessa puhelimessa. Löytyykö jollain völjyssä vehkeet joilla äänen saa vahvaksi ja kantavaksi?

Me voidaan ottaa mukaan ihan isot ämyrit ja vahvari tarvittaessa.

Tiedoksi: mrt on lunastanut mun toisen paikan, eli mökki no 13 -Anu- voi poistaa eli ei saavu paikalle ja sitte voitte tapella mihin mrt laitetaan
tounge.gif

Voin toimia varavaihtoehtona musan tuotolle, mutta mielellään näin niin saatan mopolla ilmaantua.
smile_org.gif

Voin toimia varavaihtoehtona musan tuotolle, mutta mielellään näin niin saatan mopolla ilmaantua.
smile_org.gif
Meiltä tulee täältä jokatapauksessa vaimo autolla, niin kulkee siinä soppelisti. Ite tuun varmaan mopoillen toisia reittejä. Mukaan tulee myös internetyhteydellä varustettu läppäri ja siinä Spotify + muut musat.

Muutenkin, jos tarttee PK-seudulta kaman kuskausta sinne ja takaisin, niin tästä Länkkärin varrelta voidaan tarvittaessa jonkun verran keräillä rojua/tarvikkeita kyytiin.

Mites toi majoittautuminen käytännössä tapahtuu?
Pitääkö ensimmäisen hakea avain/avaimet jostain?
Tarviaako kirjoitella jonkinlainen lippulappu/majoittumislomake?

withstupid.gif

Jo vain passaa, Hansu voi mopoilla pelipaikalle.

Mun kyydissä tarvittaessa kulkee kamaa välillä Jyväskylä-Salo. Tosin kamat perillä perjantaina vasta illalla, kun pääsen vasta töiden jälkeen ajamaan kohti Meri-Teijoa ja sunnuntaina kamat lähtevät eteenpäin aikaisin, koska olis töitä tiedossa Turun Messuilla sunnuntaina (paluu siis myöhään sunnuntaina).

Noviisi päätti osallistua kemuihin  
smile_org.gif

Mökki ja mäkiautoilu varattu ja maksettu!
Jos sopii, niin taidan majoittua mökkiin nro.6. Eikös se olekin tyttöjen mökki?

Nähdään lauantaina!  
062802jumpie_prv.gif

Back