Kunnon trance.... Tieston Adagio for strings on aika kova
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on muuten erittäin tuttua myös mulle!Itse laulan (mölisen) kypärän sisällä mitä typerämpiä viisuja - yleensä jotain ärsyttävää, joka on jäänyt "päähän soimaan". Biisi voi olla mainoksen tunnari, jokin sillähetkellä pinnalla oleva hittibiisi tai mitä vaan - vaikka humppaa.
Hienoa, että muillakin samanlaisia tapoja - en siis ole ainoa hullu pyörän selässä.Toi on muuten erittäin tuttua myös mulle!Taitaa ens kesänä raikua kypärän sisällä esim. mc koppakuoriainen...![]()
![]()
![]()
Lisää ajohaluja nostattavia biisejä/orkestereita:heh, kovinpa kuulostaa 'raskaalta' porukan musiikkimaku...![]()
Sama tapa myös täällä. Se kuulemma kuuluu yllättävän selvästi, vaikka 'laulaja' ei niin luulisikaan.Hienoa, että muillakin samanlaisia tapoja - en siis ole ainoa hullu pyörän selässä.Toi on muuten erittäin tuttua myös mulle!Taitaa ens kesänä raikua kypärän sisällä esim. mc koppakuoriainen...![]()
![]()
![]()
Tuli vielä mieleen, että joillain oikein nautinnollisilla mutkapätkillä tulee myös karjuttua suoraa huutoakin. Tästä syystä on hyvä omistaa tummennettu visiiri sekä riittävän äänekäs slipari tms. peittämään tuon melusaasteen.