No niin. Tänäänhän nyt sitten sattui omalle kohdalle kohtaaminen liikkuvan MP-poliisin kanssa tämän hurjan desibelikeskustelun alla. Kaupunkina Kotka.
Pyöränä on alla näkyvä varustettuna perus ECU-pävityksellä ja termignonin slipareilla, jotka eivät tietääkseni ole E-hyväksytyt eikä katukäyttöön sallitut. Huomioitavaa on, että laitoin meluntappajat putken päähän tällä viikolla.
Tilanne oli seuraava:
MP-poliisi oli pysähdyksissä bussipysäkillä ja ohi ajettuani se luonnollisesti kurvasi perääni. Seuraaviin valoihin tultaessa skoude änkesi rinnalle ja aloitti keskustelun:
LP: Moro, siisti pyörä! (Perään kaiken kattavaa yleistä vilkuilua...Kohdistuen tietysti putkiin)
Minä: Moro moro, niinhän näiden kuulukin olla.
LP: Hieno on, hieno on. Onks toi ihan uus?
Minä: Ei, mutta uudenveroinen. Eihän näistä muuten kannattaisi kauppoja tehdä.
LP: Minkä vuotinen toi sit on?
Minä: -09.
LP: Mistäs toi on hommattu.
Minä "Liikkeen nimi ja kaupunki"
LP: Okei, hieno peli ja kaikki näyttäis olevan kunnossa. Ihan hyvän näköinen ajoasentokin.
Minä: (pientä repeilyä) No joo. Enemmän tämä käy käsiin kun edellinen.
Tämän jälkeen valot vaihtuivat ja matka jatkui iloisin mielin. Ja ei nimittäin harmittanut yhtään, että oli db-killerit kerrankin siellä missä niiden ei haluaisi olevan. Väitän, että melutaso ilmat killereitä olisi ollut sitä luokkaa, että koko keskustelua ei olisi pystytte edes aloittamaan. Takuu varmasti olisi kurvattu tienposkeen ja aloitettu mittailupuuhat.
Kaiken kaikkiaan kohtaamisesta jäi sellainen kuva, että kun äänet ovat niissä rajoissa, etteivät ne herätä ylimääräistä huomiota niin putkina voi olla suurin piirtein mitkä vaan. Arvosanaksi LP:lle ja juttutuokiolle vahva 9...Kymppi olisi tullut jo sama keissi olisi käyty läpi ilman killereitä!