• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Melkein törmäsin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Pori
Joo vähän nauratti jo lehden otsikot... kun tuossa tänään iltapäivällä kävin kahvilla huoltoasemalla, ja olin lähdössä ruudusta ja katsoin ympärilleni ja peileihin ja aloin peruuttaa. Yhtäkkiä siihen taakse oli ilmaantunut kotilo aika lähelle ja oli menossa viereiseen ruutuun. Ei siinä ollut väliä kun 10 cm. Mitähän olisi vakuutusyhtiö ja poliisi sanonut kun peruutin moottorripyörällä auton keulaan.
biggrin.gif

Niin, mut itse perutin OMAA autoa päin OMASSA pihassa. Onneksi oli mun työauto ja omasta busasta ei menny takavalokaan rikki. Ainoona jälkenä auton ovessa kuin nyrkillä tehty lommo.

Ei kai se sen kummempi juttu ole.Itse olen aina peruuttanut yleensä takaperin ruutuun,on mukavampi lähteä sitten suoraan ajamaan.Ongelma oli vain joskus saada pakki päälle."BMW":n K 650 oli ihan makee sivari kaikkine vikoineen,mutta pakki oli.
Onneksi pääsin myymällä siitä eroon.

Juur tänään lykkäsin omaa autoa päin...putki otti puskuriin..maalit ruvel...kuka prkl sen auton siihe ajo?
withstupid.gif

Back