• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mean Streakista tahtoo tietoa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lemiti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elä ny V-maxiin... Onha tuo Mean Streak niin ubee.
Joo, en ole vaihtamassa pyörää. Kunhan vaan heitin läppänä. Mä varmaan ajelen Striikkini ihan loppuun ja sitten vasta vaihdan johonkin muuhun. Ainahan sitä on markkinoilla pyöriä, jotka aiheuttavat "moottoripyörähulluutta". Eikä mun tosiaankaan kannata myydä omaani, kun olen viimeiset kaksi vuotta pyörääni uhrannut kohtuuttomasti aikaa ja rahaa. Sama kun rakentaisi mieleisen talon ja myisi sen heti pois...
Paljos kilometrejä kertyny? Itellä on 41tkm.

Paljos kilometrejä kertyny? Itellä on 41tkm.
Ei mulla ole mittarissa kuin jotain 20500km. Mä oon panostanut enemmän rakenteluun ja pyörän ihailuun.
tounge.gif

No niin vissii oot.
biggrin.gif
Ite en oo ajanu Minnillä ku 3000 tänä kesänä ja eka pyörä nimittäin.

No niin vissii oot.  
biggrin.gif
Ite en oo ajanu Minnillä ku 3000 tänä kesänä ja eka pyörä nimittäin.
Suunnilleen saman verran on tullut ajettua tänä kesänä. Oletko menossa elokuun lopulla Volcanalia kokoontumiseen Heinolaan? Sinne voisi samalla ottaa Mean Streakkien kokoontumisen!?! Itse tulen jos vain pääsen, sillä mä menen pieneen leikkaukseen elokuun 8. päivä. Tulen Heinolaan jos olen toipunut leikkauksesta edes kohtuullisesti...

Just muuten meinasin kysellä noista kokoontumisista
062802jumpie_prv.gif
Löytyykö tuosta jostai lisäinfoo, kun rupes kiinnostaa?

Joo nytte sitte tuotte ne striikkinne näytille sinne Heinolaan!!!
Eikä mitään "tekosyitä" keksitä!!!!

buttrock.gif
+
033102beer_1_prv.gif

+
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
confused_orig.gif
?