• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MC Muoviluodin ratapäivät 2024

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MCML
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
speedheadshot sanoi:
Onko teidän yhdistyksellä jotain paitoja ja voiko niitä tilata jostain?

Ei ole nyt myytävänä. Viimeksi teetettiin parikymmentä paitaa jäsenillemme, kun kerho täytti 20 vuotta. Ehkä niitä voisi ensi kaudelle teettää...

speedheadshot sanoi:
Teettäkää ihmeessä! Sellainen olisi hieno saada. Minulla on sellainen sivuharrastus, että olen yrittänyt keräillä erilaisten Oikeiden MC kerhojen paitoja (ei siis % kerhojen). Jos teetätte tällaisia paitoja, niin voisiko sellaista olla mahdollista ostaa support hengessä, ilman jäsenyyttä?

Itse asiassa edellisellä kerralla teetettyjä paitoja sai kyllä ostaa muutkin kuin jäsenet ja näin varmasti tehdään ensi kerrallakin, mikäli päädytään teettämään. :orgmp:

Tämän kesän viimeinen meidän järjestämä ratapäivä ja viimeinen MP-päivä Alastarolla ylipäätään tälle kesää lähenee ja on lauantaina 7.9. klo 12-20.

Liput 64 euron ennakkohintaan vielä sunnuntaihin 1.9. klo 23:59 saakka.
https://www.muoviluoti.fi/index.php?page=lippukauppa&eventId=100

Kaikki tervetuloa!

(Näyttääkin olevan nykyisen, reilu 20 vuotta pyörineen, ilmoittautumissysteemin sadas ratapäivä. Nostalgiaa :) )

Kiitokset kaikille tämän kesän ratapäiville osallistuneille!
Ensi kesänä jatketaan taas.
Koitamme saada ensi kesän liput ja kausikortit myyntiin ennen vuoden vaihdetta niin pääsee hyödyntämään muuten käyttämättä jäävät liikuntaedut.

Back