Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Talli löytyy etsimällä, osat voi ostaa yhden kerrallaan, niin ei mene kaikki rahat, koska aikaa on kuitenkin reilu 2v ja ainoastaan tekemällä oppii ropaamaan.
Talli löytyy etsimällä, osat voi ostaa yhden kerrallaan, niin ei mene kaikki rahat, koska aikaa on kuitenkin reilu 2v ja ainoastaan tekemällä oppii ropaamaan.
Joo kyllä talli varmaan löytyy kaikille jostain, mutta ei ainakaan kovin helpolla. Olen yrittänyt tallia saada Vihdistä pari vuotta tuloksetta. On ollut ilmoituksia paikallislehdessä ja netissä. Yksi tarjokas oli viime syksynä, mutta kun kerroin että mulla olisi useampi pyörä niin ei enään käynytkään ja sitten kun ei ollut vielä harrikkakaan.
No se on 350 twini vuodelta 73. Ostin sen vuonna 94 2500 markan ruhtinaalliseen hintaan. Yritn saada siitä helmeä aikaiseksi, mutta eipä lukiolaisen budjetilla kummoisia tehdä. Käytellyt olen sitä vuosittain ja rekistrissäkin se on. Laittamista toki olisi vaikka millä mitalla.
Olen suunnitellut projektin aloitusta jo pitkään, mut empä ole saanu aikaiseksi. Ja onhan tuo 2003 mallinen HD pikkuisen luotetavampi...
sieltä yläpalkista oikealta linkki picasaan ja heti ekana on kuvia rojekti missile improbaturista, keepeetseta tonnisatasesta. sehän on jo hyvällä mallilla voisi joku sanoa. no sanookohan. hehiö.