Tossa mun Nexuksessa oli ( ei mulla ole varaa ostaa uutta!) kahvalämppärit, joka kyllä auttaa kauden alku ja loppupään ajoa. Tää on kans sitä samaa, että mitä et tiedä olevankaan, et kaipaa.
Sit peilien ulkopäissä on laajentavat pikkupeilit, jotka on hyödylliset kun mennään teillä jossa on monta kaistaa samaan suuntaan. Mun mielesta 500 Nexuksen peileissä on katvealue jota ei nää kuin päätä kääntämällä 180 astetta ku pöllö. Ehkä tämän vuoksi edellinen omistaja on ostanut laajakulma peilit alkuperäisten peilien päihin.(jos osaisin olla vielä nörtti, lisäisin kuvan).
Hankkiessani pyörää sovittiin myös takalaukusta,johon mahtuu kaks kypärää.
Mut sitten tällanen merkkikohtainen kysymys kiinnostaa, että, meikäläinen ajelee useastikin noin 100 km pätkiä yhtä menoo maantietä, niin miten te säädätte sen tuulilasin korkeuden?(vakiossa kolme korkeutta) Olen n. 1,7 m pitkä (riippuu vuorokauden ajasta
). Jos tuulilasi on säädetty ylimpään asentoon , voin ajella avopotta päässä ja visiiri ylhäällä silmien kuivumatta. Ainoastaan pleksin reuna häiritsee näkökenttää.
Jos sen asentaa alas, tuntuu että ajaisi jollain hirmupelillä. Tänään kokeilin jopa ilman pleksiä. V...u joo. Ehkä se oli sitä tulevaisuutta sillä bemulla? Palatakseni omaan kysymykseen, mikä rasittuu ensimmaiseksi ja koska?
Itselläni kaasuranne puutuu ja ei se ajoasentokaan ole mikään rautaperse asento. Sitä haaveillessa ja jos joku sponsoroi , yllytyshulluna ajan.