Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eräs tuttava ajoi parkkipaikalla autolla, kun yhdestä ruudusta peruutettiin hänen autonsa takakulmaan. Tästä panikoituneena tuttava painoi kaasun pohjaan ja täräytti toiseen parkissa olleeseen autoon.Ettei vaan jätkällä olis käyny niin, että tilanteesta tullut niin kova paniikki päälle, ettei vaan sen takia ollut tajunnut mitään muutakaan, saati sitä että muija on tipahtana tielle. Tai sitten se oli vaan niin anorektisen laiha ettei sitä muutenkaan huomannu kyyrissä...
Nythän se on vielä parempi!Olen pitänyt tuota hyvänä vitsinä.....
Tekninen asu on viileämpi kuin arvaattekaan, ja Suomessa ei ole niin kuuma että enää ajaisin ilman suojia.Jos +28 lämpöä pukkaa niin porukkaa täällä pohjolassakin ajelee t-paidassa......aivotonta tai ei...![]()
Joo ei noilla lämpötiloilla enää nahkoja vedetä päälle jos käydää kaupungil kääntymäsJos +28 lämpöä pukkaa niin porukkaa täällä pohjolassakin ajelee t-paidassa...Eikös tuollainen t-paita näytä tyhmältä kun alla on ajotakki suojilla?Paitakauppiaat ainakin kiittää tätä mestaria. Yhden paidan myyntiluvut moninkertaistuu![]()
Vai ajaako joku aivoton vielä ilman mitään suojia?
...aivotonta tai ei...![]()
Sillä kyytistä tippuneellä typykällä saattaa olla erivä mielipide.Nythän se on vielä parempi!Olen pitänyt tuota hyvänä vitsinä.....![]()
Heh. Se voi jopa olla, että äijä on saanut lähteä siitä huushollista...Sillä kyytistä tippuneellä typykällä saattaa olla erivä mielipide.Nythän se on vielä parempi!Olen pitänyt tuota hyvänä vitsinä.....![]()
Jopa äänekäs sellanen.
Siitä huushollista ei ihan pian lähdetä uudelle ajelulle???