• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Matkustaja putosi, motoristi jatkoi matkaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja thenuke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nää on kyllä aikas harvinaisia.Onneksi.
Tuolle kaverille olis ollut paikallaan se paita; if you can read this, the bitch fell off?

Kröhm...tarkemmin luettuani muutkin kommentiti huomasin, että tää paita-asia tuli jo käsiteltyä ;)
Olen pitänyt tuota hyvänä vitsinä.....

Ettei vaan jätkällä olis käyny niin, että tilanteesta tullut niin kova paniikki päälle, ettei vaan sen takia ollut tajunnut mitään muutakaan, saati sitä että muija on tipahtana tielle. Tai sitten se oli vaan niin anorektisen laiha ettei sitä muutenkaan huomannu kyyrissä...
Eräs tuttava ajoi parkkipaikalla autolla, kun yhdestä ruudusta peruutettiin hänen autonsa takakulmaan. Tästä panikoituneena tuttava painoi kaasun pohjaan ja täräytti toiseen parkissa olleeseen autoon.
wink.gif

Jos kyytiläisenä on sellanen 40-50kg pikkusievä neito kyydissä niin en mä ainakaan huomaa mitään eroa, varsinkaan jos ei pidä kuskista kiinni vaan pelkästään kauhukahvasta.

Lyhyeen jäi sitten kuitenkin kaverilla yksinään ajamisen ilo... Joutuu varmaan tyytymään räärää fiiliksiin pojan pleikkarilla.

Paitakauppiaat ainakin kiittää tätä mestaria. Yhden paidan myyntiluvut moninkertaistuu  
tounge.gif
Eikös tuollainen t-paita näytä tyhmältä kun alla on ajotakki suojilla?
Vai ajaako joku aivoton vielä ilman mitään suojia?
nixweiss.gif
Jos +28 lämpöä pukkaa niin porukkaa täällä pohjolassakin ajelee t-paidassa...
cool.gif
...aivotonta tai ei...
Joo ei noilla lämpötiloilla enää nahkoja vedetä päälle jos käydää kaupungil kääntymäs

Putosi mullakin kerran akka kyydistä kun oikaisin pellonpoikki ja en huomannut ennenkun soitti ja käski hakemaan.
062802jumpie_prv.gif

Olen pitänyt tuota hyvänä vitsinä.....
Nythän se on vielä parempi!
tounge.gif
Sillä kyytistä tippuneellä typykällä saattaa olla erivä mielipide.
Jopa äänekäs sellanen.
Siitä huushollista ei ihan pian lähdetä uudelle ajelulle???
Heh. Se voi jopa olla, että äijä on saanut lähteä siitä huushollista...
smile_org.gif

Nääh. Jos tuon takia loppuu äijältäkin ajelut, niin siihen auttaa vain akan vaihto.

Tää ei tietenkään ole naurun asia..
*naama vakavana*
Mut olen kyllä käynyt mielikuvituksessani aika monta keskustelua, joita voi olettaa käytävän tuossa huushollissa ja naureskellut aika makeesti ;)

Back