• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

matkaseura hakusella pohjoisnorjaan.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siirtyy sitten meidän Norjan retki elokuun alkuun. Pohjois-Norjan säätiedot näyttää nyt alkavalle viikolle niin suttuiselta ja märältä, että eipä ainakaan maisemien ihailusta tulis juuri mitään, joten päätimme Jukpron kanssa siirtää matkaa.
Mites Jarkko, Pääsetkö tuolloin mukaan reissuun???

Katos, empä oo muistanu käydä tätä ketjua tiirailemassa..
omg.gif

Se vois onnistua silloin, riippuu saanko muksuille hoitajan. Muijan loma tais olla heinäkuussa.

Tuli vaihdettua tupla x, äkkiseltään tuntuis, ettei tolla voi ajaa kioskia kauemmas..  
omg.gif

Ehkä sillä voi just ja just piipahtaa norjassa.

Miten helvetissä kukaan ajaa noilla yhtään mihinkään??  
withstupid.gif

Mitäs vaihoit?
confused_orig.gif
katteles nyt vaan joku vanaha matkalehemä ja pistä se tupla X kiertoon ni pääset sinäki Reipparia kauemmas, eikä tarvi pelätä kortin menetystäkään.
Ajeltiin muuten tuossa vaimon kanssa lenkki Oulu-H:ki-Kotka-Lappeenranta-Kuopio-Oulu. 6 päivää ihmeteltiin tuolla matkalla. Ilimat oli kun morsian ja monenlaista kylähullua tavattiin taas matkalla. Lappeenrannan satamassa tuli jutteleen se kaveri, jolla on vanha solikka ja peräkärry perässä, 1800-luvun sivakat pystyssä mopon tarakalla ja vieressä puinen harava ja tavaratelineellä leppäkerttukypärä. Oli kaveri elementissään ja joka toinen sana oli veetä ja peetä jne. Paikkakuntalaiset varmaan tunnistaa tyypin. Käyppä Jarkko näyttään joskus uutta mopoa täällä Limingassa jos sillä pystyy tänne asti ajeleen, mutta laita ensi yv:tä, että ollaan kotona.

Mitäs vaihoit?
confused_orig.gif
katteles nyt vaan joku vanaha  matkalehemä ja pistä se tupla X kiertoon ni pääset sinäki Reipparia kauemmas, eikä tarvi pelätä kortin menetystäkään.
Ajeltiin muuten tuossa vaimon kanssa lenkki Oulu-H:ki-Kotka-Lappeenranta-Kuopio-Oulu. 6 päivää ihmeteltiin tuolla matkalla. Ilimat oli kun morsian ja monenlaista kylähullua tavattiin taas matkalla. Lappeenrannan satamassa tuli jutteleen se kaveri, jolla on vanha solikka ja peräkärry perässä, 1800-luvun sivakat pystyssä mopon tarakalla ja vieressä puinen harava ja tavaratelineellä leppäkerttukypärä. Oli kaveri elementissään ja joka toinen sana oli veetä ja peetä jne. Paikkakuntalaiset varmaan tunnistaa tyypin. Käyppä Jarkko näyttään joskus uutta mopoa täällä Limingassa jos sillä pystyy tänne asti ajeleen, mutta laita ensi yv:tä, että ollaan kotona.
Katos köyhällä ei oo vara valita..
tounge.gif

Äkkiäkös tolla nyt liminkaan humauttaa.
Tuntuis olevan, että mitä enemmän kilometrejä jää taakse, sitä paremmalta se tuntuu.
biggrin.gif

Mulla alko tänää loma ja tarkotuksena ois lofooteilla kävästä jossain vaiheessa heinäkuussa. Noin viikon mittasta reissua olin ajatellu. Lähtöä olin alustavasti ajatellu 10-12.7 ja takaisin sitte ku on soppelisti maisemia saanu katella. Jos sattuis niin sopivasti et ajokavereitä löytyis mutta ajankohta ei passaa niin toki olen valmis siirtämään lähtöpäivää. Asun itse oulussa eli ajoreitti lähtis oulusta haaparannan kautta ruottin puolelle ja siitä eteenpäin porukalla sopimalla.

Back