• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

matkapyörä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tauski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yksi vaihtoehto on myös se että takana istuva käyttää reppua, tai jos ajelet yksin, niin reppu menee mukavasti.
Pidemmän päälle reppu on
033102ass_1_prv.gif

Matkapyörä vai matkasportti?
XX,ZZR,Busa, jne matkasportteja eikä niin mukaviako?
FJR, PanE, K Bemu jne matkapyöriä ja mukavia.

hmh, itse olen vanhaa 750 gpz kawaa uudempaan päivittämässä (silläkin on ajettu 800 km päivässä). noista mainituista matkamalleista olen koeajanut hondan XX blackbirdin ja ainakin mulle (pituus 186 cm) oli liian kyykky matka-ajeluun. vähintään korkeamman pleksin joutuisi vaihtamaan, mutta se ei pelasta ranteita. ei silti, hyvä ja hieno pyörä, niin kuin kaikki uudemmat
wink.gif

itse olen pähkäillyt seuravaksi pyöräksi joko kawasaki zrx 1200 s (se puolikatettu) tai suzuki bandit 1200 s. taitaa tuo hinta ratkaista, joten kallistunen banditin puoleen. se on jo kaksi päällä käyty testaamassa ja hyväksi havaittu.
062802moto_prv.gif

Back