Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
hmh, itse olen vanhaa 750 gpz kawaa uudempaan päivittämässä (silläkin on ajettu 800 km päivässä). noista mainituista matkamalleista olen koeajanut hondan XX blackbirdin ja ainakin mulle (pituus 186 cm) oli liian kyykky matka-ajeluun. vähintään korkeamman pleksin joutuisi vaihtamaan, mutta se ei pelasta ranteita. ei silti, hyvä ja hieno pyörä, niin kuin kaikki uudemmat
itse olen pähkäillyt seuravaksi pyöräksi joko kawasaki zrx 1200 s (se puolikatettu) tai suzuki bandit 1200 s. taitaa tuo hinta ratkaista, joten kallistunen banditin puoleen. se on jo kaksi päällä käyty testaamassa ja hyväksi havaittu.