Joskus on harrastettu sitä, että yhteisiin kuitteihin merkitään kuka maksoi ja kuitit kerätään talteen. Niistä voi sitten menoja tasatessa laskeskella minkä verran kukin on yhteisiin menoihin osallistunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nyt noin tarvitse loukata minua, kun et tunne minua, etka moraalejani. En nyt sentaan itseani rupea myymaan muka loman toiveessa, sita paitsi puoliksi olisi pitanyt menna hotellikulut, ei muka hanen maksettavaksi muutenkaan. Nyt, ikava kylla, meni kaikki minun piikkiin.Toi Italian loma jossa persaukinen tyttö sokeesti uskoo että kun antaa piparia amerikan veijolle niin se kyl sitten maksaa rantalomankin kiitoksena on hiukka eri juttu.....toihan on normi kusetus..![]()
Joo ei todellakaan tee, perusmeininkiä ja ei kannata ottaa miesten höpinöitä vakavasti. Sitten jos nainen tilaa visaasi samppanjaa ja joudut vielä maksamaan piparista sekä huomaat aamulla että on tainnut huoneesta tavarat vähentyä, ne on "kuulemma" huoran tekosiaJoo, puhuin lähinnä yleisellä tasolla, ei kannata ottaa itseensä jos ei ole aihetta....ja amerikan veijo olikin siis keijo...
..eikä se nyt kenestäkään vielä huoraa tee jos lomamatkan maksamista odottaa, kotonahan ne kalleimmat siinä tapauksessa asustaa...![]()
![]()
No kahdessa viikossahan ehtii jo pitkälle, itse jopa kihloihin - siis tuon pattiarallaa 11v sitten. Ja yhä on tunne sama molemmin puolinYhdellä exällä oli ihme hinku yhteiseen tiliin. Ehdotteli moista varmaan jo 2 viikon tuntemisen jälkeen. Mikä lie ollut ajatuksena?![]()
Jaa se että "tulikos tässä nyt hätiköityä?" ?No kahdessa viikossahan ehtii jo pitkälle, itse jopa kihloihin - siis tuon pattiarallaa 11v sitten. Ja yhä on tunne sama molemmin puolin![]()