Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin ja mikä? tarkennas vähä?Itävaltalainen?
käytettyä haen.Pitäsikö olla uusi vai käytetty?
telvio on kyllä hiukan kokeiltu. ei hassumpi.KTM,BMW X moto,jaappanilaisilla on kaikilla enskaversioita eri lähtöihin,Moto-guzzin Stelvio,Cagiva Grand Canyon tai Elefantti,Aprilian Caponord,BMW GS,Trumpan T
iikerit,minkähänlaista sais olla?
Edit. haetkin kahta erilaista:crossi-ja matka.. vähän täytyy sun rajata tarkemmin..![]()
no en taida ostaa kahtaNo ei toi BMW GS ole mikään crossipyörä.
Ei semmoista olekaan, joka olisi crossi/matkapyörä. Osta kaksi.
On siinä kuitenkin joitakin hyviä puolia
- monipuolinen pyörä moneen menoon, ei hyvä kyllä crossissa eikä suolla. Enemmän on kuskista kiinni mihin sen uskaltaa viedä.
- erinomainen matkan tekoon vaikka kaksi päällä Eurooppaan tai Mongoliaan.
- Tosi hauska peli Suomen hiekkateillä ja pienillä metsäautoteillä. Takapyörä aina sladissa kurvista ulos.![]()
![]()
![]()
- vähän katteita ja muuta rikkimenevää maastoon ( ei koske ihan R1200 ). No sain siitä kyllä kerran sylinterin hajalle kiveen, kun ei ollut kaatumarautoja vielä hankittuna. Tuossa käytössä pyörä kaatuu kuitenkin useamman kerran vuodessa.
- Tehoa ja vääntöä riittävästi
- Luotettava, ainakin mun R1100GS, 110.000 km ajettu. Ei ole hajonnut omiaan muuta kuin mitä olen sitä itse rikkonut liian kovissa paikoissa.
- helppo huoltaa itse
http://www.matkaendurot.net/forum/viewtopic.php?t=857&start=0
- pitkät huoltovälit
Pekka
![]()
![]()
![]()
PS. Olin tänään viimeksi ajelemassa![]()
![]()
![]()
katselin noita ktm sivuja juurikin. siinä voisi olla pyöräKTM Super Enduro![]()
On siinä !! Kakskyt tuhatta helvatin hauskaa kilsaa on sillä takana mettäpolusta rataan.katselin noita ktm sivuja juurikin. siinä voisi olla pyöräKTM Super Enduro
ellei peräti munaa.![]()
Juu, näin se on. Mä ainakin ymmärrän crossipyörällä sellaista jolla ajetaan crossia.No ei toi BMW GS ole mikään crossipyörä.
Ei semmoista olekaan, joka olisi crossi/matkapyörä. Osta kaksi.
No sitten haet jostain Super Teneren.käytettyä haen.Pitäsikö olla uusi vai käytetty?
Esim ktm adv. Tässä kiva video.. hupikerroin kohallaan:Itävaltalainen?
pistin yv tä.Hupailua isolla seikkailumopolla...![]()
Ja pienellä seikkailumopolla...![]()
Kepa09, pienempää adventurea kyllä pääsee kokeilemaan...
YVtä jos kiinnostaa.
SE olisi se. Jos sellaista yleishyvää pyörää haluaa. Ehkä laajin käyttökelpoinen käyttöalue kaikista moottoripyöristä. Rakentelulla voi varustaa aavikolta radalle.On siinä !! Kakskyt tuhatta helvatin hauskaa kilsaa on sillä takana mettäpolusta rataan.katselin noita ktm sivuja juurikin. siinä voisi olla pyöräKTM Super Enduro
ellei peräti munaa.![]()