Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös siihen ookki? Ne on ne sinipukuiset herrat tuolla tienvarsilla.Ajokortin saamisen edellytys pitäis olla sellanen tietynlainen ajattelutaito, niin että kusipäät vois kävellä tai hakee jotain seutulippua Kelasta![]()
edit. eiku vittu ehkä mä en sitte sais ite ajaa.
Jaa jotka rajoittaa leikkimistä, kun hiekkalaatikko on jäänyt pienemmille?Eikös siihen ookki? Ne on ne sinipukuiset herrat tuolla tienvarsilla.Ajokortin saamisen edellytys pitäis olla sellanen tietynlainen ajattelutaito, niin että kusipäät vois kävellä tai hakee jotain seutulippua Kelasta![]()
Just ne.Jaa jotka rajoittaa leikkimistä, kun hiekkalaatikko on jäänyt pienemmille?Eikös siihen ookki? Ne on ne sinipukuiset herrat tuolla tienvarsilla.Ajokortin saamisen edellytys pitäis olla sellanen tietynlainen ajattelutaito, niin että kusipäät vois kävellä tai hakee jotain seutulippua Kelasta![]()
Mä ainasin kerran muutuin, ainakin sen mopokuskin mielestä joka pyyhkäs taajama-alueella no sanotaan nyt "pikkasen" reippaammin oikeelta ohi justiinsa kun olin vaihtamassa kaistaa sen suuntaan. Ja juu kansainvälistä käsimerkkiä sain siitä hyvästä, etten kaveria onnistunut liiskaamaan.Muuttuuko mopokuski kotilon ratissa kpääksi?
Kyllähän noita on vastaan tullutkyllä motoristit on ihan yhtä kuspäistä porukkaa kun muutkin![]()
![]()
Liikenteessäkin on kuspäitä joka ryhmässä, kuten jo todettu, mutta selkeimmin mieleen jäänyt (joskin silti toki täysin "what ever" -leimalla) kuspää sattui viereiseen parkkiruutuun. Tämä huivilla ja avokypärällä varustettu amerikkalaisvalmisteisen pyörän kuljettaja oli liian ylpeä vastatakseen tervehdykseeni, liekkö syynä ollut se kun itsellä oli japsipyörä, umpikypärä ja en muista oliko ajoasukaan nahkaa silläkertaa. Siis vastaantulijoistahan nyt vähintään pari kymmenestä jättää tervehtimättä, se on tavallista, mutta eipä ole vieressä istujista yhtä kuspäätä toista kertaa löytynyt. Tosin eipä tuossa kotitalon pihallakaan muutamat naapureista jaksa suutaan aukaista, vaikka kuinka reippaasti itse sanoisi "P Ä I V Ä Ä . . ." Ainakin yksi perhe on ollut naapurina jo oli puolenkymmentä vuotta tervehtimättä kertaakaan, enkä uhallanikaan itse lopeta.![]()