• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mätiä omenoita tässä tynnyrissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hautsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä perseessä kiinni ajaminen onnistuu joiltain motoristeiltä yhtä lailla kuin autoilijoilta... Hihoja hipovat ohittelut on toinen mistä tekisi mieli vetää pannuun jos olisin yhtään isompi
cool.gif

Eiks motoristien jako ole -ne jotka on kaatunu ja ne jotka tulee kaatumaan-. En oo kuullukkaan tuota kusipäät ja ei kusipäät. Lieneekö joku uusjako menossa josta ei oo taas vanhemmalle motoristille kerrottu mitään..
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Minä kuulun tuossa vanhassa jaossa noihin jo kaatuneisiin.
confused_orig.gif

Oisko ne noi ku..päämotoristit merkattu sinisillä, vilkkuvilla valoilla, kun vaikuttaa aika rankalta toi jako.
biggrin.gif
biggrin.gif

Uskomatonta mutta totta, yhtenä päivänä ajelin autolla Turusta kotio, niin takaa tuli sininen Ninja helvetillisellä vauhdilla.. Taisi kaasu jumittaa ääriasennossa, sillä hidastamisesta ei tietoakaan. Kiihdytti vaan meikäläisen ohi ja sitte kurvas ihan ooppelin nokan eteen kun vastaan tulikin auto.. Samantien vastaantulijan jälkeen lähti painelemaan linja-auton ohi.

Jäin vain ihmettelemään oliko kaveri juuri saanut pyörän eikä ollut tutustunut vielä jarrujärjestelmään (saati liikennesääntöihin ja -etikettiin)..
confused_orig.gif

Olen motoripyörällä kiva heppu=
Olen autolla kusipää.

Viime kesänä tuppas yks Doube X liki golfin kylkeen.
Toveri puisteli päätä ja ilman muuta vika minussa, siis motoristissa joka ajoi autoa. Tilanne oli kuitenkin asutusalueella, moto tuli n. 200-300m päässä vasemmalla, ite käännyin oikealle, rajoitus 60, aurinko paistoi moton suunnasta, arvioin helposti pääseväni (aina vastaavassa tilanteessa jos auto tulee, pääsen helposti) Hups doubleX tylyttäjä meinas kopauttaa etulokaria. Silti mun syy se tietenkin oli.

edit. tästä lähtee paljon käytetty mutkapätkä, oisko vauhdin hurma hurmannut kaverin.

Ajokortin saamisen edellytys pitäis olla sellanen tietynlainen ajattelutaito, niin että kusipäät vois kävellä tai hakee jotain seutulippua Kelasta
smile_org.gif

edit. eiku vittu ehkä mä en sitte sais ite ajaa.

Tiäks junioori.
Oot tupsahtanut ihan ainutlaatuiseen porukkaan. Me tiedetään kaikki. Aivan kaikki. Erityisesti sekin miten tarttis käyttäytyy liikenteessä.
biggrin.gif

Ajokortin saamisen edellytys pitäis olla sellanen tietynlainen ajattelutaito, niin että kusipäät vois kävellä tai hakee jotain seutulippua Kelasta
smile_org.gif

edit. eiku vittu ehkä mä en sitte sais ite ajaa.
Eikös siihen ookki? Ne on ne sinipukuiset herrat tuolla tienvarsilla.
Jaa jotka rajoittaa leikkimistä, kun hiekkalaatikko on jäänyt pienemmille?
Just ne.
tounge.gif

Muuttuuko mopokuski kotilon ratissa kpääksi?
Mä ainasin kerran muutuin, ainakin sen mopokuskin mielestä joka pyyhkäs taajama-alueella no sanotaan nyt "pikkasen" reippaammin oikeelta ohi justiinsa kun olin vaihtamassa kaistaa sen suuntaan. Ja juu kansainvälistä käsimerkkiä sain siitä hyvästä, etten kaveria onnistunut liiskaamaan.

Liikenteessäkin on kuspäitä joka ryhmässä, kuten jo todettu, mutta selkeimmin mieleen jäänyt (joskin silti toki täysin "what ever" -leimalla) kuspää sattui viereiseen parkkiruutuun. Tämä huivilla ja avokypärällä varustettu amerikkalaisvalmisteisen pyörän kuljettaja oli liian ylpeä vastatakseen tervehdykseeni, liekkö syynä ollut se kun itsellä oli japsipyörä, umpikypärä ja en muista oliko ajoasukaan nahkaa silläkertaa. Siis vastaantulijoistahan nyt vähintään pari kymmenestä jättää tervehtimättä, se on tavallista, mutta eipä ole vieressä istujista yhtä kuspäätä toista kertaa löytynyt. Tosin eipä tuossa kotitalon pihallakaan muutamat naapureista jaksa suutaan aukaista, vaikka kuinka reippaasti itse sanoisi "P Ä I V Ä Ä . . ." Ainakin yksi perhe on ollut naapurina jo oli puolenkymmentä vuotta tervehtimättä kertaakaan, enkä uhallanikaan itse lopeta.
tounge.gif

Liikenteessäkin on kuspäitä joka ryhmässä, kuten jo todettu, mutta selkeimmin mieleen jäänyt (joskin silti toki täysin "what ever" -leimalla) kuspää sattui viereiseen parkkiruutuun. Tämä huivilla ja avokypärällä varustettu amerikkalaisvalmisteisen pyörän kuljettaja oli liian ylpeä vastatakseen tervehdykseeni, liekkö syynä ollut se kun itsellä oli japsipyörä, umpikypärä ja en muista oliko ajoasukaan nahkaa silläkertaa. Siis vastaantulijoistahan nyt vähintään pari kymmenestä jättää tervehtimättä, se on tavallista, mutta eipä ole vieressä istujista yhtä kuspäätä toista kertaa löytynyt. Tosin eipä tuossa kotitalon pihallakaan muutamat naapureista jaksa suutaan aukaista, vaikka kuinka reippaasti itse sanoisi "P Ä I V Ä Ä . . ." Ainakin yksi perhe on ollut naapurina jo oli puolenkymmentä vuotta tervehtimättä kertaakaan, enkä uhallanikaan itse lopeta.
tounge.gif
tounge.gif
Ainahan nuita löytyy jotka ei osaa tervehtiä, saati kiittää. Ite yritän muistaa aina molemmat.

Back