• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mätiä omenoita tässä tynnyrissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hautsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on korttiki saatu, mutta itse asiaan.

Tuli tossa työpäivän aikana mieleen, että ootteko tavannu yhtään kusipäistä motoristia, sillä mulle ei oo sattunu ainakaa vielä yhtään vastaan, vaan kaikki on ollu mukavia (paitsi tietty kotilokuskeja kohtaan) vai oonko vaan sattunu pysymään hyvässä seurassa? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Jos noin on niin taidat olla aina ittees paremmassa seurassa
biggrin.gif

Sori, en malttanut...

Kai se riippuu mikä luetaan kusipäisyydeksi, moottoripyörillä ajavista en ole varmaan ollenkaan törmännyt "kusipäihin". Tietty autoilijoita näkee varmaan joka reissulla.

Kotilokuskien mielestä varmaan suurin osa meistä on noita k...päitä. Ja toisin päin
wink.gif
No vähän kärjistetty mutta ei oikein sulata aina autoilijoiden käytöstä. Ja itessähän sitä vikaa ei kyllä ole
biggrin.gif

Ei oo ykskään
062802moto_prv.gif
kuski kiilaillu tai jarrutellu edessä tai ajanut liian lähellä takana... Mutta moni kotilokuski on
veryangry.gif

Voi sinua sinisilmää uuden kortin omistajaa, onnea siitä ja toivotaan että ruusuinen mielikuvasi säilyy pitkälle ennen kuin törmäät esimerkiksi minuun
biggrin.gif

Kyllä me kaikki ollaan samalla tavalla kusipäitä kuin kaikki muutkin, enempi ja vähempi.

Onhan niitä kusipäitä motoristeja nähty, mutta olen nähnyt esimerkiksi kusipää autoilijan, polkupyöräilijän, jalankulkijan, rullaluistelijan ja niin pois päin. Onneksi olen tavannut enemmän mukavia ihmisiä, kuin mulkvisteja liikenteessä ja muualla. Olen takuulla kusipää mulkvisti jonkun mielestä, kun olen esimerkiksi liikenteessä, mutta sille en voi mitään. Parhaani teen kuitenkin sen eteen, etten vaan vaaranna muiden ja omaa turvallisuutta. Mitä sitä muutakaan voi.

Meitä löytyy varmasti laidasta laitaan. Tosin uskon, että kpäät vähemmistönä mopoilijoiden joukossa. Muuttuuko mopokuski kotilon ratissa kpääksi?

Kun vaan peiliin kukin vilkaisee, niin aina näkyy ainakin satunnainen kusipää. Kysykää vaikka paremmilta puoliskoiltanne.
biggrin.gif

Eikös pyhässä kirjassakin sanottu, että älkää itseänne ylentäkö, ettei teitä alennettaisi???

Itse ainakin huomaan aina silloin tällöin sortuvani katselemaan maailmaa vähän liiaksi motoristin silmin, eli autoilija on syypää ja prätkäilijä saa sympatiat osakseen, vaikka todellisuudessa asian pitäisi mennä ihan toisinpäin. Samoin mopoilijalle antaa ehkä helpommin liikenteessä anteeksi semmoset jutut, mitkä kotilon kyseessä ollessa vain saisi sapen kiehumaan.

Komppaan edellisiä, kyllä niitä molopäitä löytyy ihan tasaisesti molemmista leireistä.

Enemman kaksipyoraisella liikkuvia, kuin neljalla. Ainakin taalla Lontoossa. Valilla havettaa itseakin, kun katselee miten muut toimivat, saamme kaikki huonon maineen.

Viime viikolla eras 'power ranger' ohimennessaan potkaisi klassikko-Lambrettaa, joka oli tulossa Lambretta-rallista. Ilmeisesti ei japanilaisromullaan paassyt 40 vuotta vanhasta italialaisvanhuksesta ohi reilulla pelilla. Kuljettaja ja hanen 12-vuotias kyydissa ollut poikansa ovat molemmat sairaalassa.
veryangry.gif

Netissä on paljon enemmän k-pää motoristeja kuin livenä.

Livenä vitsitkin huomaa vitseiksi, eikä tuu luetun väärin ymmärryksiäkään, kuten netissä. Piilovittuilu rokkaa.
wink.gif

Nyt on korttiki saatu, mutta itse asiaan.

Tuli tossa työpäivän aikana mieleen, että ootteko tavannu yhtään kusipäistä motoristia, sillä mulle ei oo sattunu ainakaa vielä yhtään vastaan, vaan kaikki on ollu mukavia (paitsi tietty kotilokuskeja kohtaan) vai oonko vaan sattunu pysymään hyvässä seurassa? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Kusipäisyys ilmenee joukossammme juuri tuona muuta liikennettä kohtaan kohdistuvana jatkuvana mollaamisena.

Back