• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Matala pyörä hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aint
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuosta fillarin madaltamisesta oli juttu jossain mp-lehdessä parin kuukauden takaa. Siinä oli myös lueteltu eri pyörien korkeuksia. Muistaako joku mikä lehti se oli? (bike tai mp-maailma)

Tarkistuskyselyn mukaan tuosta mitasta pitää tinkiä vielä pari senttiä, eli oikeampi mitta on 153.

No mutta kuten arvelinkin niin emme tähän ongelmaan törmää ensimmäisinä, ja asialle voi tehdä jotain.

Saamieni kommenttien perusteella Italian ihme vaikuttaa lupaavalta vaihtoehdolta.

Tosin kyseiseltä tyttäreltä puuttuu vielä korttikin kun tähän asti on vakaasti uskonut ettei tarpeeksi matalaa ajopeliä yksinkertaisesti löydy. Mutta ehkäpä saan tämän taustan avulla vakuutettua että lyhyitä motoristeja on muitakin.

Kiitokset avuista, ilmoittelen sitten joskus kuinka kävi (niin ja kyllä niitä vinkkejä saa lähetellä vieläkin, mutta nyt olen tyytyväinen tietoon ettei ajatus ole mahdoton).

Kelpaako custom? Vt 600 Shadow oli minun valintani juurikin mataluuden takia. Istuinkorkeutta en tiedä, mut olen n. 160cm ja hyvin yltää kantapäätkin tukevasti maahan. On lisäksi tosi helppo hallittava ja ajettava. Eikä karkaa käsistä
062802jumpie_prv.gif

06 tonnigixerikin on aikas matala... Myös kapea satula helpottaa jalkojen ylettymistä maahan.
Perjalkoineni sanoisin että ei kyllä ole sanan varsinaisessa merkityksessä matala. Varmaan matalampi kuin 600/750 -kyykyt, mutta veikkaan että tässä haetaan aikusten oikeasti matalaa. Sellasta missä mullakin yltää kantapäät maahan!
tounge.gif
Ei oo kyllä customeja lukuunottamatta tullu yhtään vastaan.

pieni minäkin 156,5...monsteria eka ajattelin ...mut sit päädyin kawa er-6n....edestä laskettii kaik mikä läks ...eli joku sentin verran...jostai ruuvist vaa vääntämäl... :ptai jotai...ja kenkiä korotin sentin verran suutarilla.....satulan paksuudesta en suostunu luopumaa ,muutenki aika ohut satula....
biggrin.gif

ei jalat kokonaan yllä maahan mut riittävästi....näppärä ja ketterä pyörä miun mielest..eli näin alottelija suosittelen....mut maku asioitahan nää on....
062802moto_prv.gif

Juu kyllä tässä nyt on hakusessa ihan aikuisten oikeesti matala, MATALA pyörä. Luulen että jopa sitä monsteriakin joutuisi kikkailemaan koska sellaisenaan tuskin käy.

Näitä matalahkoja on koiteltu joitakin mutta vain jotkut customit on ollu riittävän matalia. Ja customit taas ei muuten kuulema nappaa (suoraan sanoen en voi itsekään parjata tuota mielipidettä).

Sillähän tässä kyselemään lähettiinkin että onko sellaiseen pakko taipua tai unohtaa koko mopoilu ja tyytyä istuskelemaan meikäläisen mopottimen kyydissä.

Back