• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Marzocchi huoltoa tampereen seudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GAMMA500
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli supersportin takapamppu pitäisi käyttää huollossa, Marzocchi PBS on malliltaan, missäköhän mahtaa onnistua?

Missä tahansa iskareita huoltavassa pajassa. Sinun pitää vain tilata siihen huoltosarja ensin. Yksi sarja minulla oli, mutta myin sen viime viikolla.
Ja jos se on aivan vainaa, niin minulla olisi ehjä ja siisti tuollainen iskari myytävänä.

Ahaa?Ei tuo mun vaimennin juuri vaimenna mutta putki on naarmuton ja kaikki päällisin puolin ehjää muutoinkin, luulis että huoltosarjalla saa kuntoon? Tuleeko siinä tiivisteet ja mitä muuta mukana? Onko suomessa marzocchin edustusta vai täytyisikö kysellä samasta paikkaa kuin kateruuveja?

Ei ole marzocchikauppaa. Kateruuvipaikasta sarjan saa tilattua. Itse tilasin joskus hailacilta.
Sarjassa tulee kaikki tiivisteet, männävarren busla, kaasupussi ym.

Tampereelta on lyhyt matka Hyvinkäälle Mp-Racing nimiseen firmaan, joka on Öhlins maahantuoja/huoltaja Suomessa. Omat tiivistesarjat mukaan pakettiin ja sinne vaan. Työ on laadukasta ja homma pelaa;-) Huollatin oman taka "marsun" (varaosapussi mukana)siellä toissa talvena ja ei mitään ongelmaa...

Finnpaso

Ok. täytyypä kysäistä "kateruuvipaikasta" huomenna jos saisi vielä samaan tilaukseenkin  
smile_org.gif
 Muistatko hailacin hintaa?

Tampereella on ainakin puromotorin kautta saanut crossien öhlinsit kuntoon, hinta muistaakseni 50E. Mutta marzocchiin ei välttämättä rojuja kyllä sieltä saa

Tää Puromotor maahantuo TM enduroita ja crosseja.Tuli vaan mieleeni että Temmeissä on joskus ollus Marzocchin iskareita,eli saattavat vaikka saada katumopon vaimentimiinkin varaosia  
nixweiss.gif

Fixtreme niminen firma otti homman hoitaakseen, katsotaas kuinka käy. Tiivisteet kuulemma löytyi heiltä hyllystä,odotellaan nyt sitten

Hain pojan takasin. Liukuholkki kuulemma aivan kulunut, putki vääntynyt ja kaasut ja öljyt karannut. Nyt pitäisi olla kunnossa, hieman hämää kun siinä stefan ympärillä olevassa mutterissa näkyy halkeama, sitä ei siis ole vaihdettu kun ei ollut hyllyssä. Ei se silti näytä vuotavan ainakaan vielä, odotellaan miten jatkossa
omg.gif

Se koko liukuholkkimötikkämutteri kuuluu ko. iskarin tiivistesarjaan.
Niin katselin tuolta sun sivuiltasi 888 kanssa, ilmeisesti siinä 907:n iskarikuvassa on ko tivarisatsi? En tiedä mitähän lienevät sinne sitten soveltaneet, toivottavasti ei sylkäse muljuja mäelle heti
confused_orig.gif
Hitto, kai se täytyis perehtyä tuohonkin hommaan ihan itse niin tietäisi ainakin kuka on syyllinen jos ei toimi värkit

Juu, siinä kuvassa oli juuri se tiivistesarja. Minkäs hintainen oli huolto?

100 erkkiä otti, 80-90 olisi ollut normaalihinta mutta tuossa oli se oikomishommakin kuulemma. Paljos tiivistesarjalla on hintaa jos sellaisen hankkii?

Kannattanee kysellä Racing Kaukoselta Pälkäneen suunnalta noita jousen korjauksia! Pekka on Öhlinsin valtuutettu huoltaja, ja oli hommissa muunmuassa Fixtremessä, ja ko. firma toimittaa edelleen kaikki jouset sinne! Itse olen Hondan keulaa laitattanut siellä, ja aina on onnistunut!

Back