Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä tuli mieleen ... vuosi oli varmaan -91 ja olin ostamassa kypärää. Olisin kovasti halunnut Marushinin mutta budjetti ei antanut periksi ja jouduin ostamaan halvemman kypärän. Se oli merkiltään Shoei.Mut ei se mun mielestä kovin halpa ollu.
En ookkaan nähny niitä hetkeen myynnissä.
Heh, ajat muuttuuTästä tuli mieleen ... vuosi oli varmaan -91 ja olin ostamassa kypärää. Olisin kovasti halunnut Marushinin mutta budjetti ei antanut periksi ja jouduin ostamaan halvemman kypärän. Se oli merkiltään Shoei.Mut ei se mun mielestä kovin halpa ollu.
En ookkaan nähny niitä hetkeen myynnissä.
Tuossahan ne oleellisimmat. Mua jotenkin näivertää aina kun joku ilmottaa että "mopo oli niin ja niin kallis ja nyt ostin siihen tätä ja tätä" ja heti perään "eiku tää on ihan hyvä tää mun 25vee vanha Mokia kypärä ja uudet on niiiiiin kalliita".... Huh huh......Ja moton ostobudjettiin on varattu rahat myös Hyvään kypärään... ...Menen siis sovittamaan ja tiedustelen myyjältä lisää
Mullapas oli -90 Marushinin kypärä "peili"värityksellä. Olihan laadukas ja kallis potta. NääTästä tuli mieleen ... vuosi oli varmaan -91 ja olin ostamassa kypärää. Olisin kovasti halunnut Marushinin mutta budjetti ei antanut periksi ja jouduin ostamaan halvemman kypärän. Se oli merkiltään Shoei.
epäilen.Nää
nykyiset on honkkari laatua verrattuna noihin vanhoihin.
Ai tällainen?Hommasin Marushinin (nyt en muista mallia, mutta se mattamusta missä on tiikeri tai joku marsu siinä sivuilla) tässä alkukeväästä ja muuten ihan tyytyväinen, mutta meluaa hieman yli satasen nopeuksissa. Saatta johtua vaihtovisiiristä. Istuu päähän parhaiten sovittamistani kypäristä ja on melkoisen kevytkin. Tyytyväinen oon ollu ostokseen.
Kävin hakemassa NX888n shivan dragonin, koekypärässä oli sama ongelma ettei visiiri istunut ja siitä vihellys, omassa ei ole ko. ongelmaa ollenkaan.Ai tällainen?Hommasin Marushinin (nyt en muista mallia, mutta se mattamusta missä on tiikeri tai joku marsu siinä sivuilla) tässä alkukeväästä ja muuten ihan tyytyväinen, mutta meluaa hieman yli satasen nopeuksissa. Saatta johtua vaihtovisiiristä. Istuu päähän parhaiten sovittamistani kypäristä ja on melkoisen kevytkin. Tyytyväinen oon ollu ostokseen.
![]()
Tuli ihan itse se jo koeponnistuettuakin... pää edelä asfalttiin ja ihan hyvin kypärä hoiti hommansa. Ostin tilalle toisen Marushinin: molemmissa sama "vika" eli on viisiiri ei istu täydellisesti: meluaa jonkinverran (tulppien kanssa ei mikään ongelma) ja vesi tulee hiukan välistä läpi.
Mistä niitä saa?fotokromaattinen visiiri testattu, toimii niinkuin mainostetaan, sääli ettei ollut sitä tummempaa versiota varastossa mutta tuokin hyvin poisti häikäisyä tänään.
120+ vauhdissa kuuluu pienenpieni vihellys jostain muttei mitenkään häiritsevä.
Ei huono ostos hintaan nähden, ja silmälasien käyttäjänä tuo tummeva visiiri on hyvä keksintö.