• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mäntien karstoittuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ali-baba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
bikenike sanoi:
Itsellä Kawasaki ZZR 1100 -98 ja pitäis nokkaketjunkiristin tarkastaa/vaihtaa ja välykset tarkastaa. Kiristäjään en ole koskaan perehtynyt mutta välyksistä pitäisi saada tietää vain mitat. Eli joku viisaampi voi varmaan valaista minua?

Ps. Paskamaista ostaa käytetty pyörä ku ei saa mitää munuaaleja mukaan... Saisikos maahantuojalta jonkinlaista huolto kirjaa tai muuta sen tapaista mallikohtaista lippua lappua

Manuaali voisit katsella tuolta: http://www.repairmanualclub.com/ Vaatii kirjautumisen.

Mä ostin Haynesin oppaan ja olen kyllä kirjaan tyytyväinen. Ainakin koneen purkaminen onnistui:jippikaijee: + tietty ystävällisillä neuvoilla niin fyysisen- kuin virtuaalimaailman avulla:right:

Itse pohdin myös sitä et pyörä on -92 mallia mut myyjä sanoi, että kone olis -98. Lievä skeptikko kun olen niin en ihan varmaksi usko mut voi olla... Mut mitä olen tossa nettisaitteja ja -kauppojen sivuja tutkinut niin ei niissä kahdessa koneessa oikein eroa tunnu olevan:jpstyle:

Pitänee vähän päivitellä. On ollut niin pirun kylmä ettei ole tallissa raaskinut aikaa viettää. Nyt on kansi ja sylinterit koneistamolla ja et ensi viikolla sais takas koneitaja runoili...

Sit vain lämpöpuhallin täysille ja kokoaminen saa alkaa!:D

Back