• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mammalle mopo?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keppigee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Keskipohojanmaa
MILLAINEN mopo kannattas vaimolle seuraavax hommata,siis isompi mielessä(siis se mopo) kun alkaa ajo jo sujuun 125 viragolla.

Ehdotuksia,kokemuksia, fiiliksiä,millanen sopis 160cm(hatun kans).

....
062802moto_prv.gif
sport05.gif
sport05.gif
.....(yli ikäinen...alle80v)
tounge.gif

Riippuu tietysti ihan ekaks siitä, et minkä mallista pyörää mamma haluu ajella. Jos viragolla on nyt menty, nii ehkä kandeis kattella kawan en 500:sta tai er-5:sta. Niissä on sama pomminvarma kone eri kuorissa, eikä oo pahan hintasia. Tehojen puolesta joudut kyl sitten taas vuoden päästä ostaan mammalle isompaa laitetta alle..

Suosittelen kokemuksesta käyttämään mammaa mp-liikkeissä kokeilemassa/istumassa mahdollisimman montaa eri pyörää, näin hän saa itse päättää mikä tuntuu kaikin puolin hyvältä. Meillä oli 2005 vuoden lopussa sama tilanne, mamma halusi oman mopon, kriteerinä oli nimeen nomaan matala istuinkorkeus ja pyörän piti olla kyykky tai minimissään puolikyykky, customit ja nakut olivat pois laskuista. käytiin sitten paikallisiisa mp liikkeisää muutaman kerran vertailemassa jäljelle jääneitä vaihtoehtoja, mutta asiaa rajoitti se ettei mammalla ollut vielä mp-korttia joten koeajoille hän ei päässyt (mikä olisi näin jälkeenpäin ajateltuna ollut välttämätöntä). no vaihtoehdoiksi näille mamman kriteereille jäi kawasakin gpz 500s joka sopi istuinkorkeutensa ja lievän dporttisuutensa vuoksi em kriteereihin ja sellanen hankittiin. no koitti kesä ja mamma sai ajoluvan, alkuunsa hän ajeli kohtuullisen paljon ja ihan yksikseen, loppu kaudesta ihmettelin kun pyörä vaan seisoo ja mamma kulkee autolla
omg.gif
kävi ilmi että oli ilmeisesti sattunut jossain vaiheessa pieni läheltäpiti tilanne joka säikäytti mamman ja myös paljastui ettei gpz tuntunut oikeen hyvältä käteen ja sillä ajaminen tuntui ilmeisesti vähän pakko pullalta, taustalla vaikutti toki myös ilmeisen kova säikähdys. nyt on tilanne se että gpz on myyty ja mammalla ei enää toistaiseksi ole haluja hankkia omaa pyörää, kyydissä on kuullemma mukavampi olla
sad_orig.gif
suosittelen todellakin antaa mamman ITSE päättää minkä haluaa ja mikä tuntuu käteen sopivalta, ja teillä tämä onnistuu kun kerta mammallasi on jo mp-kortti!

Minkähänlaisella pyörällä herra itse ajelee? Ehkä jotain samaa tyylisuuntaa, niin vois kesällä yhes kierrellä? 535 viragoa ei varmaankaan kannata hommata, vaikka ois kans helppo tollasen jälkeen jatkaa...tai sit vaan kylmästi Busa tai Bläkkäri talliin.

meillä meni ainakin nii ettei vaimolle kelvannu edes vaihtoehdoksi mitkän viragot ja muut nössöt
biggrin.gif
.Ja suzuki pitää olla ei muut merkit kelpaa
thumbs-up.gif

Ehdottelin GS500 mutta on kuulemma ruma. No sitten päädyttiin siihen että mun vanha 750f on sitten alottelu pyörä.Aluksi vähän mietitytti tehon määrä, mutta kun on noilla naisilla toi järki kuitenkin tiukemmin päässä niin tuskin sekään on ongelma

No niinhän se mamma meillä kaikki muutkin asiat päättää lopulta itse ,ja yhdessä näitä mopotin vastauksia täällä luetaan ja analysoidaan.(oon vaan töissä täällä......)

Mutta parempi tossun alla, kun taivas alla....
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Herra KEPPI-G ajelee SUZUKI GSX1100-G;LLÄ ja 8v poika ois mukana(ilmeisesti herran kyytillä)....
inlove.gif

Miten olis punainen sporttikawa? Ollut naisen hallussa ekat 3 vuotta niin on jo tottunu
tounge.gif
. Linkki tuossa alla.

on noilla naisilla toi järki kuitenkin tiukemmin päässä
cool.gif
Välkky mieheksi!
tounge.gif
tuon kuulee naisen suusta ihan liian harvoin jos koskaan
biggrin.gif
NIINPÄ...perheen kanssa moottoripyöräillessä järjen käyttö on sallittua ja myös suotavaa,joten mitään tykkiä mammalle tuskin kumminkaan hankitaan .....

sellanen nätti ja että jalat yllää kunnolla maahan(mamman mielipide)

ehkä se sitte kallistuu kumminki kustomin kannalle....
confused_orig.gif

SANOO MAMMA..mutta saa heitellä asiasta lisää mielipiteitä puolesta ja vastaan....
idea3.gif

Back