Ktm 690 supermoto 2007/08
Ktm 450 sx 2003
Kuvia tuolla -> http://irc-galleria.net/archive.php?nick=--Riku--&album_id=2884982
Ktm 450 sx 2003
Kuvia tuolla -> http://irc-galleria.net/archive.php?nick=--Riku--&album_id=2884982
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syksyllä tuli ostettua Super Duke -07
Pyörällä ajettu reilut 5000km. Leo Vincen sliparit ja kilpitelineen tein uusiksi.
Pitää jossain vaiheessa laittaa tuoretta kuvaa näkösälle.
![]()
On ne komeita nuo Duket, oli sitten kysessä tavallinen tai R-malli. Andrei, onko tuo R&G:n minikilpiteline vaiko teitkö kokonaan itse? Jos olet itse keksinyt jonkun simppelin ja siistin ratkaisun, niin olen utelias kuulemaan miten olet tuon tehnyt. Itsellä tulee hiilikuituiset Leot - voisi samalla miettiä kilpitelinettä kun joutuu joka tapauksessa peräpäätä purkamaan...Miulla on Super Duke R -07
Duke
Ihan itse tehty tuo on. Ei ole kovin kummonen homma.Andrei, onko tuo R&G:n minikilpiteline vaiko teitkö kokonaan itse? Jos olet itse keksinyt jonkun simppelin ja siistin ratkaisun, niin olen utelias kuulemaan miten olet tuon tehnyt. Itsellä tulee hiilikuituiset Leot - voisi samalla miettiä kilpitelinettä kun joutuu joka tapauksessa peräpäätä purkamaan...
Yksinkertaiset ratkaisut on niitä parhaita... Noiden johtojen päälle varmaan riittää kutistesukka suojaksi... Itse olen pähkäillyt, josko jättäisi tuon lipan vai ei. Toisaalta ei se lippa niin pahalta näytä tuontyyppisessä ratkaisussa.Ihan itse tehty tuo on. Ei ole kovin kummonen homma.Andrei, onko tuo R&G:n minikilpiteline vaiko teitkö kokonaan itse? Jos olet itse keksinyt jonkun simppelin ja siistin ratkaisun, niin olen utelias kuulemaan miten olet tuon tehnyt. Itsellä tulee hiilikuituiset Leot - voisi samalla miettiä kilpitelinettä kun joutuu joka tapauksessa peräpäätä purkamaan...
Tollainen se on Klik! Eli tuo vain ruuvataan orkkis telineen tilalle. Johtojen päälle vielä suojaa, ettei kivet hakkaa niitä rikki.
Tuo tasainen levy vaan jättää pienet reiät, jotka voi paikata penkin alta. Ne kun tukkii silikoonilla, niin ei tule akvaariota penkin alle.![]()
Tuossa vielä sivukuva ilman vilkkuja. Klik!
Tällainen vissiin: http://www.motosport-halle.com/Motorrader/CUP_Edition/cup_edition.htmlMun mielestä menee tuo perä liian "töpön" näköiseksi jos sen ottaa pois. Maku asia...
Pitäähän se rapakaari olla takana![]()
Mutta mikäs se tuollainen Cup Edition Super Duke on?
Eli omasta en osaa laittaa kuvaa, mut tossa on aikas samanlainen.Mutta mikäs se tuollainen Cup Edition Super Duke on?
mistäs oot ton etulokarin löytänyt?olen ite ettinyt tommosta kans,mut en löytänyt...Tältähän se minun Kotari tällä hetkellä näyttää.
950 SM -06 pienin muutoksin.
![]()
edit: typo
Näyttäs olevan Super Duken lokari.mistäs oot ton etulokarin löytänyt?olen ite ettinyt tommosta kans,mut en löytänyt...
SD:n lokarihan se. -07 ja uudemmissa on tuollainen, ja RC8:ssa (jos oranssi kiinnostaa).Näyttäs olevan Super Duken lokari.mistäs oot ton etulokarin löytänyt?olen ite ettinyt tommosta kans,mut en löytänyt...
no perskules,eipä tuokaan tullut heti mieleen.kiitosSD:n lokarihan se. -07 ja uudemmissa on tuollainen, ja RC8:ssa (jos oranssi kiinnostaa).Näyttäs olevan Super Duken lokari.mistäs oot ton etulokarin löytänyt?olen ite ettinyt tommosta kans,mut en löytänyt...
Takana taas on SE:n roiskesuoja. Menee vuolematta paikalleen sekin.
Näyttää aika fiksulta ratkaisulta. Itsellä jäänyt saamattomuuttani tekemättä vastaava. Mites pitikö siitä muovilipasta katkaista ne muutaman sentin mittaiset muovi tapit?Ihan itse tehty tuo on. Ei ole kovin kummonen homma.Andrei, onko tuo R&G:n minikilpiteline vaiko teitkö kokonaan itse? Jos olet itse keksinyt jonkun simppelin ja siistin ratkaisun, niin olen utelias kuulemaan miten olet tuon tehnyt. Itsellä tulee hiilikuituiset Leot - voisi samalla miettiä kilpitelinettä kun joutuu joka tapauksessa peräpäätä purkamaan...
Tollainen se on Klik! Eli tuo vain ruuvataan orkkis telineen tilalle. Johtojen päälle vielä suojaa, ettei kivet hakkaa niitä rikki.
Tuo tasainen levy vaan jättää pienet reiät, jotka voi paikata penkin alta. Ne kun tukkii silikoonilla, niin ei tule akvaariota penkin alle.![]()
Tuossa vielä sivukuva ilman vilkkuja. Klik!