jos ei kukaan vielä ole ehtinyt kehuo haltin multisport 560std makuupussia niin minä kehun! hyvin mp-matkailu ja kokoontumis käytössä pärjäillyt ei liian kuuma (+5)extreme lämpötila! menee povitaskuun pakattuna 12x25 hintaa vajaa 100eskoa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja tämä Lafuma on Partioaitassa nyt tarjouksella 89 eemeliä.Lafuman Warm'n Light 800 tai 600, hinta vähän reilut 100e, ainakin Keskisellä. Itellä on tuo 800 ja pelkissä kalsareissa nukuin lämpimästi, vaikka lämpötila oli nollassa.
Millasta "kyytiä" sä makuupussille oikein annat?...ei oikein kestä kovaa menoa, eikä kosteutta samalla tavalla kuin kuitupussi...
Emmä nyt ihan sellasta kyytiä, mutta kuitenkin.Millasta "kyytiä" sä makuupussille oikein annat?...ei oikein kestä kovaa menoa, eikä kosteutta samalla tavalla kuin kuitupussi...
Itse tuli ostettua tuollanen kuussatanen painon ja kylmänsiedon perusteella, kokemus opettaa sitten aikanaan oliko kannattava sijotus.![]()
Erimieltä!Joku tossa jo sanokin että telttailu on syvältä ...seestä. Olen samaa mieltä, enkä usko että yli kymmenen kertaa kalliimpi makuupussi ja hitech-teltta siitä juurikaan hauskempaa tekee...
Väittävät että ne pitää sulloa.Väittävät että uudet kuidut saa sulloa pussiin miten tykkää eli sinne vaan(pari makuupussia olis muuten kaupan täällä)![]()
Ookoo, no tuo helpottaa jo paljon - eilen tappelin meinaan todella pussin saamiseksi rullattuna pakettiin. Sullomalla meni helpostiVäittävät että uudet kuidut saa sulloa pussiin miten tykkää eli sinne vaan![]()
Kalliita ja isoja, ostin näet 2 settiä noita Louisin pussukoita mitkä mahtuvat 11x24cm tilaan pakattuna ja painavat 650g/kpl. Eilen tulivat ja ovat todella pätevän tuntuisia. Hintaa 29.90€/kplsanoi:(pari makuupussia olis muuten kaupan täällä)