• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Makkaranpaistoa 19.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BANDIT-R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kannatan ehdottomasti tämmösiä juttuja, mutta pakko antaa ääni sille, että nää speciaalitapahtumat järjestettäis jonain muuna kuin perinteisenä pk-ajelupäivänä.

Kokeilen saada keskiviikko illan vapaaksi jos vaik sit halukkaat molempiin tapahtumiin pääsis tulemaan. Itse ainakin sit osallistun molempiin tapahtumiin.

Torstaille luppailis märkää taivaalta ja se jo rajoittanee joukkioita.

Hyvähän se on, että on vaihtoehtoja.
Vaikeeta vaan, jos haluaa mukaan molemmille reissuille.  
bawling.gif

Minnes "normi" jengi suuntaa?
Itään vai länteen?
Lähtöpaikka?

Josko kehtais "reisinki" vehkeellä mukkaan tai sitten häppeen edelleenkin kotona.
Huomasitko päivämäärän!

Ei siis tänä torstaina vaan ensiviikolla?
wink.gif

joo perinteinen PK- torstai ois kiva jos se pysyisi ns "vapaana" muista seteistä.. toki tuo makkara juttu on oikein sairaan hyvä juttu ja hyvä että oma aloitteisuutta löytyy.

Nykyisin nuo Torstai vedot on sovittu jo ennalta 3 viikkoa eteenpäin, jolloin vetäjät on suunnitelleet reitit jo valmiiksi. ja ovat sopineet omat menonsa, jotta voivat hoitaa homman vuorollaan.

olisko sit vaikka perstai-iltana, lauantai-iltana, maanantai-iltana, tiistai-iltana vai milloin paree kun sunnuntait ja torstait on varattu ja keskiviikkoisin on manalanmajalla viikkotapaaminen wanhojen ja uudempienkin prätkien kesken. nykyäänhän on tosin joka päivälle jotain tapahtumaa, toista oli ennen. oli vain ajokauden avajaiset ja lopettajaiset. välissä saattoi olla drag race-kisat tai kontio.

Torstaille luppailis märkää taivaalta ja se jo rajoittanee joukkioita.

Hyvähän se on, että on vaihtoehtoja.
Vaikeeta vaan, jos haluaa mukaan molemmille reissuille.  
bawling.gif

Minnes "normi" jengi suuntaa?
Itään vai länteen?
Lähtöpaikka?

Josko kehtais "reisinki" vehkeellä mukkaan tai sitten häppeen edelleenkin kotona.
Huomasitko päivämäärän!

Ei siis tänä torstaina vaan ensiviikolla?
wink.gif
Päivämäärä
confused_orig.gif

Pöh, tuota se sade teettää...pitäis julistaa valtakunnalliseksi nukkumapäiväksi nuo sadepäivät.  
062802jumpie_prv.gif

Selvä, ensi viikon torstai 19.6. siis.  
062802moto_prv.gif

Noo. Tuleeko tästä selvyyttä, et milloin ja missä. Mä jo tohon toiseen ilmoittauduin alustavasti, mut jos makkaraakin paitellaan, niin ei tiä.
nixweiss.gif

joo tän kerran oltais lähdössä torstaina. Jatkossa nämä makkarat eivät ainakaan minun toimesta häiritse Pk-ajeluita.

Ok. Käden kunnosta riippuen joka nomiPK tai makkarat katotaan.
062802moto_prv.gif

Jottei olisi enää epäselvyyttä torstaina makkara tummuu, haen porukkaa Hyrylän Shelliltä mukaan jos sitä ei ole tullut osaan myös paistaa makkaran ihan itse.
biggrin.gif

Jos ei nyt otettais tätä niin vakavissaan, Saakai makkaraa vielä tässä maassa paistaa ja kutsua muitakin mukaan.
Torstai vaan sopi mun kalenteriin joten se siitä.

Mahtuuhan meitä tähänkin sivustoille paljon erilaisia motoristeja.

Kovaa
062802moto_prv.gif
kaikille T: Mikko

Eilisen ratapäivän jäljiltä jäi nuo ajohalut sen verran pinnalle, että taitaa kallistua pk-ajelun puolelle tällä kertaa  
wink.gif
. Tai pk-ruuhka -ajelun 
tounge.gif
.

Back