• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Makkaranpaisto - Sora - Tourinki 2.9.2018 klo 11.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli ajettua tänään rausjärven rantatie,oli kyl magee.mettän jälkeen buldogin näkönen kissa,tai ehkä se oli koira,räksytti vihasesti ja juoksi perässä jonkun aikaa mut lopulta väsyi,moisia reittejä pitäis olla lisää.

Go-Za sanoi:
Normaalisti se on paljon makeempi kun siellä on sitä märkää/ kuraa... Tänä kesänä se on ollu koko matkaltaan kuiva.

Näin aloittelevana sorapyöräilijänä en ymmärrä mitä makeeta on märässä ja kurassa:D Jotenkin olen inhonnut sitä penskasta asti. Eka-/tokaluokalla muistan leikkineeni mutaleikkejä, mutta en sen jälkeen. Tuo Pohjolan Kurapyöräilijät- foorumikin saisi minun puolestani olla "pohjolan sorapyöräilijät".

Eihän se ole reissu eikä mikään, jos pyörässä ja kuskissa ei ole reippaasti rispekti-kuraa...:grin:

Saviset kelirikkotiethän on just parhaita, kun koko ajan luistaa joka suuntaan. Ei tarvi vetää miljoonaa, että on hauskaa.

B12 sanoi:
Näin aloittelevana sorapyöräilijänä en ymmärrä mitä makeeta on märässä ja kurassa.
Mulla on vähän sama ongelma. En ainakaan tykkää kastua niin että tulee kylmä. Mutta ymmärrän Enduroajamisessa tuon miksi sitä kuraa, mutaa ja savea pitää olla... Se on nimittäin haaste - uusi elementti - sama reitti onkin ihan uusi reitti kun se on märkä/ kurainen. Eli ajotaitoja voi taas kehittää ja parantaa kun on märkää...

Back