• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Makkaraletka Vesivehmaalle la 15.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarkkaillaan keliennusteita uusimaa+päijät-häme tossa illalla ennen nukkumaanmenoa. Toistaiseksi lupaa ainakin lähtönurkille 3 pisaraa vettä klo 07-23. :dunno:

Kyllä tänään jää asikkala väliin. Huomenna vääksyn paviljonkiin pizzalle :thumbup: Keli on ainakin parempi forecan mukaan.

Jos ette pahastu ettekä mee ihan aamusta saattasin tulla hoitaan rapulaa nakkispekkiksellä paviljongille ja.

Jätkät on sokerista.:;):

Just ajelin Lahden mp-museoon, vähän liposta supercorsilla... varovasti saa availla...

Vittu lähtis jos mopo lähtis! Narun jatkona tossa pihassa, noitten varashälyttimien pysäytysteho taitaa perustua pitkälti siihen et vaikee varastaa pyörää ainakaa ajamalla mistä on akku tyhjä :rant:

Katellaa josse kohta heräis...

Vitut tää rinsessa suuttu mulle kun julkesin jättää sen yöks ulos :rant: kasteli varmaa tulpat tai jotai ku ei lupaakkaa...

Katellaa toiste mä korkkaan ny :rant:

Kiitos makkaroista ja seurasta määränpäässä. Seuraavalla kerralla tonne sitten pitää mennä kurapelillä.
Letkan peruuntuminen oli varmaan ihan tervettä, liukasta oli.

Batmanninja sanoi:
Kiitos makkaroista ja seurasta määränpäässä. Seuraavalla kerralla tonne sitten pitää mennä kurapelillä.
Letkan peruuntuminen oli varmaan ihan tervettä, liukasta oli.

Kiitos seurasta tosiaan, minä olin se toinen katupyöräilijä, mukavalta näytti kurahommat, jos joskus rikastun niin hommaan myös itselle kuntopyörän.

Runneri kävin yks päivä kuolaa sun pyörääs duunin parkkipaikalla, käyn siinä yläkerran konttorilla hakeen Melissalta lähtevät postit joka päivä :;):

Rekkamasa sanoi:
Runneri kävin yks päivä kuolaa sun pyörääs duunin parkkipaikalla, käyn siinä yläkerran konttorilla hakeen Melissalta lähtevät postit joka päivä :;):

No perhana, poikkee juttusilla kun oot hoodeilla, istun siinä 10 m päässä... en osannutkaan yhdistää :O
Pidetään Italomiitti :grin:

Hyvää oli maggara.
Kiitoksia kalustonsa testiin antaneille.
Tämän tapahtuman budjetti oli alle 50€, rohkeasti vaan muutkin jäsenet pitämään paikallisia nuotioajeluita.
Kiitoksia tällä kertaa Bolt, ens kerralla varaa enemmän auringon paistetta.

Muok. Kuitteja vastaan tietysti jäsenet saa rahansa yhdistykseltä takaisin.

Viimeksi muokattu:
klo 8 00 pitäis lähteä jos meinais tähän jälkijunaan ehtiä. Katotaan..... luvata ei pysty....jos märät tiet niin mukavuus on poissa.

Back