• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MAKKARA ENDURO/CROSSI Asikkalassa 15.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oiskohan siellä koeajettavaksi pyörä tai kaksi jos tulisi suutansa aukomaan ja makkaraa syömään?
Voin tuoda puolestani mun sähköfillari enduron sinne kokeiltavaksi.

BANDIT-R sanoi:
Oiskohan siellä koeajettavaksi pyörä tai kaksi jos tulisi suutansa aukomaan ja makkaraa syömään?

Mun pyörällä voit ainakin heittää lenkin.

BANDIT-R sanoi:

Mun pyörää saa kokeilla jos uskaltaa.

Rekkamasa sanoi:
tos on toi tornado tyypittäks vaihdossa

Jos Bandit-mies ajaa Tornadolla endurolenkin läpi, ni sit tuun kattoon! :grin:
Lauantaina olen turussa ostamassa uutta prätkää, ni en pääse mukaan. Muuten ois 2-t savutin myös koeajettavana Banditille.

Tuon grillikatokselle nipun vanerilappuja, jos katumotoristit tarvii sivujalan alle jotain tueksi.

Pitkiss sanoi:
Tuon grillikatokselle nipun vanerilappuja, jos katumotoristit tarvii sivujalan alle jotain tueksi.

Te olette loistava. Vaikken itse tulekaan ao tapahtumaan sattuneesta syystä, niin pitäkää hauska kyrsänpaistohässäkkä !:thumbup:

Knaku sanoi:
Te olette loistava. Vaikken itse tulekaan ao tapahtumaan sattuneesta syystä, niin pitäkää hauska kyrsänpaistohässäkkä ![emoji106]
Kiitos pidetään. Syön sunkin puolesta yhden makkurin [emoji106]

Vittuku meinaa lenssuu pukkaa, toivottavasti ei kuumetta tee et pääsee ees vähäks aikaa pööpöilee paikalle...

Makkaroiden jälkeen voi käydä Lahdessa ihailemassa mopottimia.

ea66ea1087a998270a508658a82bb165.jpg

Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla

Mun laskujen mukaan 12 enska tyyppiä. Lisäksi muutama Asikkalan moottorikerhosta, joilta sain luvan koko hommaan. Ja neljä autolla paikalle saapuvaa. Eli kahdeksan makkarapakettia pyöristetään kymmeneen pakettiin ettei lopu kesken. Sää veikkaukset näyttää että koko päivän sataa joten letkailijat ilmeisesti jättää väliin. Tsekkaan vielä aamulla onko ilmoittautuneita ja mitä letkailijat on päättänyt.Matkalla nappaan Lahden prismasta makkarat sinapin ja limut.

Kasvissyöjät ja ruokasnobit varautukoon omiin eväisiin. Koska tuon kaupasta jotain:häähää:

Mul on nii lyhyt matka, tarkalleen 6.2km et ei paljoo haittaa vaik vähän kastuiski et varmaa käväsee tuun jossain kohtaa

Eihän Oksasen Mikko poikineen oo tulossa?

Tällä hetkellä näyttää sää sellaiselta että saatan tulla katsoon mikä pössis...
Padasjoella on tänään myös PadMun peltopäivät sielläkin pääsee ajaan.
Mulla ei oo enskaa tai krossia niin oon vain hänkkinä paikalla.

Kiitokset seurasta. Olipas mukava päivä. Keli nyt oli mitä oli niin etkailijat jätti vierailun seuraavaan kertaan.

Niinkun toisessa ketjussa mainitsinkin seisoin jo täysissä romppeissa pihassa mut pyörä perkule ei lähteny käyntiin latauksen jälkeenkään ni jäi sit väliin...

Kiitokset kans, kivaa oli ja hyvin porukkaa paikalla, kaksi (uhka)rohkeaa tuli myös katumopolla :thumbup:

Kiitti Boltille yllytyksestä ja kivaa oli. Ja kiitos yhdistykselle makkaroista.

Back