• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mäkin vaihdoin leiriä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja walkker
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja itse suunnittelen juuri vaihtavani Hondasta (CBR 600F -96) Kavaan (zx-6r -06). Onneksi on takuu tuossa uudessa Kawassa muuten ei oikein tiedä, että uskaltoisiko sitä edes ostaa, nimittäin Hondahan toimii aina ;)

Ja nyt se pärrä sitten vaihtu. Eli musta zx-6r on nyt sitten pihassa ja cbr on muisto vain.
Hondamies vaihtaa kawaan ja ilmoittaa siitä Suzukipalstalle, nyt on homma hanskassa  
tounge.gif
[/QUOTE]

Jep. ensimmäinen vastaukseni pistin, koska ketjun aloittajalla oli ollut ongelmia Kawan kanssa johon itse siinä vaiheessa vasta suunnittelin vaihtoa. Myöhemmin huvikseni kerroin myös tilanneraportin. Siitä en sitten vielä muuten tiedä, että kuinka pahasti nuo rukkaset lipsuvat ;)

Ja itse suunnittelen juuri vaihtavani Hondasta (CBR 600F -96) Kavaan (zx-6r -06). Onneksi on takuu tuossa uudessa Kawassa muuten ei oikein tiedä, että uskaltoisiko sitä edes ostaa, nimittäin Hondahan toimii aina ;)

Ja nyt se pärrä sitten vaihtu. Eli musta zx-6r on nyt sitten pihassa ja cbr on muisto vain.
Hondamies vaihtaa kawaan ja ilmoittaa siitä Suzukipalstalle, nyt on homma hanskassa  
tounge.gif
Meillä päin sellasta kutsutaan WanaBe-Suzukistiksi
062802moto_prv.gif

Pakko ihmetellä näitä uusien mopojen ihmeellisiä rikkoontumisia?? Jossain -91 vuosimallin pyörässä ymmärtäsin paremmin jonkun laatikon hajoomisen!! Liekkö sama ilmiö pyörissä kun autoissa, uusissa vehkeissä liian paljon ihme vikoja/häiriöitä?? Yleistä laadun huonontumista?
Omistappa Citroen C5, niin tiedät mitä uudelle vehkeelle voi tapahtua  
033102ass_1_prv.gif
Niiin...kemiantunnilla aikoinaan opetettiin että paskan kemiallinen merkki on C5..
tounge.gif
... Tiän häntä sitte...

mitäs vikaa jawassa on???
tounge.gif
tänään viimeks ajellu jawalla ja ekalla lähti käyntiin. minusta saitte kans sitte suzuki miehen. cbr 600 vaihtu gsx-f 750:seen. saapa nähdä kuin vanhus pelaa ku pääsee oikein kunnolla ajelee.

Back