Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omistappa Citroen C5, niin tiedät mitä uudelle vehkeelle voi tapahtuaPakko ihmetellä näitä uusien mopojen ihmeellisiä rikkoontumisia?? Jossain -91 vuosimallin pyörässä ymmärtäsin paremmin jonkun laatikon hajoomisen!! Liekkö sama ilmiö pyörissä kun autoissa, uusissa vehkeissä liian paljon ihme vikoja/häiriöitä?? Yleistä laadun huonontumista?
OT: Joo, sitikalleOmistappa Citroen C5, niin tiedät mitä uudelle vehkeelle voi tapahtuaPakko ihmetellä näitä uusien mopojen ihmeellisiä rikkoontumisia?? Jossain -91 vuosimallin pyörässä ymmärtäsin paremmin jonkun laatikon hajoomisen!! Liekkö sama ilmiö pyörissä kun autoissa, uusissa vehkeissä liian paljon ihme vikoja/häiriöitä?? Yleistä laadun huonontumista?![]()
Joo niin toimii. Honda palstallahan ei ole ainuttakaan kyselyä vioista tai niiden korjauksesta. Olen parin Hondan korjaukseenkin henk. koht. osallistunutkin ja väitän, että samanlaista Japanin rautaa ne on kuin muutkin. Honda toimii aina...joopajoo.Ja itse suunnittelen juuri vaihtavani Hondasta (CBR 600F -96) Kavaan (zx-6r -06). Onneksi on takuu tuossa uudessa Kawassa muuten ei oikein tiedä, että uskaltoisiko sitä edes ostaa, nimittäin Hondahan toimii aina![]()
Joo niin toimii. Honda palstallahan ei ole ainuttakaan kyselyä vioista tai niiden korjauksesta. Olen parin Hondan korjaukseenkin henk. koht. osallistunutkin ja väitän, että samanlaista Japanin rautaa ne on kuin muutkin. Honda toimii aina...joopajoo.Ja itse suunnittelen juuri vaihtavani Hondasta (CBR 600F -96) Kavaan (zx-6r -06). Onneksi on takuu tuossa uudessa Kawassa muuten ei oikein tiedä, että uskaltoisiko sitä edes ostaa, nimittäin Hondahan toimii aina![]()
Omistappa Citroen C5, niin tiedät mitä uudelle vehkeelle voi tapahtua![]()
Ja itse suunnittelen juuri vaihtavani Hondasta (CBR 600F -96) Kavaan (zx-6r -06). Onneksi on takuu tuossa uudessa Kawassa muuten ei oikein tiedä, että uskaltoisiko sitä edes ostaa, nimittäin Hondahan toimii aina![]()
Hondamies vaihtaa kawaan ja ilmoittaa siitä Suzukipalstalle, nyt on homma hanskassaJa itse suunnittelen juuri vaihtavani Hondasta (CBR 600F -96) Kavaan (zx-6r -06). Onneksi on takuu tuossa uudessa Kawassa muuten ei oikein tiedä, että uskaltoisiko sitä edes ostaa, nimittäin Hondahan toimii aina![]()
Ja nyt se pärrä sitten vaihtu. Eli musta zx-6r on nyt sitten pihassa ja cbr on muisto vain.