• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Maguraan varaosia suomesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Atte.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistäköhän löytyisi Maguran Type 195 jarrukahvaan varaosia, hakusessa jarrunestesäilön letkun lähtö/adapteri?:paikallatuulee: En meinaa löytää mistään kuin briteistä Vennhill:n sivuilta, ei viitsisi vain pientä osaa tilata eli jos jollain tietoa mistä saisi suomesta niin saapi auttaa.

tokimoto on maahantuoja. siellä kyl vastaavat niin laiskasti ainakin mun viesteihin, et ite hommasin osani suoraan maguralta

PoS sanoi:
tokimoto on maahantuoja. siellä kyl vastaavat niin laiskasti ainakin mun viesteihin, et ite hommasin osani suoraan maguralta
Täytyy kysyä sieltä, näköjään MP-Racing on ainakin vennhill:n maahantuoja josko niitten kautta saisi Maguran osia, jos tilaa tuollaisen noin 5-10€ osan ulkomailta niin tuppaa vaan postikulut olemaan enemmän kuin itse osa.

Tuli vain mieleen
MP-Racing taas on tuo postin kautta sika kallista, eli posti/laskutuskulut=8€+vakuutus=1€+postiennakko=4.50€.
Tilasin sieltä öljypropun, Helsinkiin niin posti kulut oli sama kuin 2kpl öljyproppuja.

Apriliaan jotain erikoisosia MP-racingilta tilanneena ainoa moite on ne toimituskulut.

Muuten kama on tullut sovitusti ja henkilökunta on varustettu pitkällä pinnalla ja ymmärryksellä, että joku nyt vaan tarvii jonkun 1,40€ maksavan osan, jota sitten etsitään ja kysellään tehdasta myöten:thumbup:

Tuosta muistin ja unohdin tuolta Mp-racing saa kyllä asiakaspalvelua, mulla ei koskaan ole ollut ongelmaa.

Asiakaspalvelu siellä on hyvää, on tullut käytyä useamminkin, MP-Racing löytyy tuosta kivenheiton päästä niin ei tarvitse tilailla postin kautta.

Back