Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Velmu84 sanoi:Monessa pyörässä ei oo siinä kopan välissä erillistä tiivistettä lainkaan.. Muutaman uudehkon pyörän nähny missä vain tiivisteliima. Kokeile varovasti kiriä pultteja, jos ei ala pitää, ni sit irti ja koppa syyniin. Saattaa olla vaikka hius murtuma tai sitte tiivistys korkannu. Iisi jopi. Hondissa ainaki ui öljyssä.
busai sanoi:Näyttäs siellä tiiviste olevan välissä,kirkasta öljyä puskee klo 7-9 paikkeilta,alhaalta eikä oikealta puolelta tihku mitään,pultit on kiinni.
Velmu84 sanoi:Ei muuta ku öljyt mäkeen ja koppa irti. Tarkistat kopan ja lohkon hyvän valon kanssa, jos ne on kunnossa, ni uus tiiviste ja ristiin kiristys. Sitte uudet öölit kiukaaseen ja baanalle![]()
busai sanoi:Onko siinä kopassa itsessään kiinni mitään hilppeitä vai onko pelkkä koppa,tietää naputella vähän varovaisemmin irti jos jumittaa?
Velmu84 sanoi:Staattori käämit muutamalla ruuvilla.
jeesu sanoi:Juuri suzukista en ole koppaa irrotellut mutta voisin kuvitella että senkin kun laitat kalleen (väärälle puolelle) ei tartte öljyjäkään turhaan valutella. esim. liinalla rungosta roikkumaan olen itse laittanut. Mitä vuotamiseen tulee niin kiristäsin varovasti pultteja lisää ja jos ei lopeta vuotamista niin ei muuta kuin uusi tiiviste väliin ja tasaisesti lukitteen kanssa kiristellä paikoilleen pultit.
Robespierre sanoi:Mä availin viime kesänä ton magneeton kopan mun K7 tonnisesta gikseristä. Laita takapukille niin ei tartte öljyjäkään ottaa pois. Sit voit helposti tsekata tiivisteen kunnon, jos siinä semmonen on. Mulla tossa on pelkästään tiivisteliimaa ja hyvin pitää kun uuden kopan pyörääni vaihdoin. En oo varma et kannattaako mitään muuta liimaa käyttää jos on tiiviste. Tai näin mä oon käsittänyt et joko tiiviste tai liima, ei molempia.
E: niin siis mulla oli tossa lopullisessa versiossa tiiviste, enkä käyttänyt mitään silikooneja siinä. Mulla oli kaadon jälkeen paikallaan koppa, sellanen paikattu, joka oli kiinni tiivisteliimalla. Tiivisteliima piti, mutta kopan paikkaukset ei niin piti ostaa uusi koppa.