• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Maalaamot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni_0007
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin se siinä on, en millään jaksaisi venailla noin kauaa. Osat ovat purettuna auton takakontissa että heti kun löytyy edullinen maalari niin vien sinne.

Espoon Kiviruukissa, Jii-Team, maalasi mun Väinön. Jälki on hienoa ja hintakin kohdallaan n.400e pohjatöineen.
Osoitteessa www.jii-team.fi
Tässä pyörä ennen:
VN1500024.jpg

Ja nyt:
DSCN1951.jpg

DSCN1953.jpg

DSCN1952.jpg

Voi v.... on tää kallista touhua. Jollain paukkupulloilla ei taida saada aikaan kun kunnon sotkun ja hyvä alkaa tollasessa pölysessä autotallissa mitään maalaamaan.
Joskus reilu 10v sitten ehostin hieman nuhraantuneen 1100 gsx ärrän. Maalaamot pyytivät kovaa hintaa ja päätin opetella homman itse. Lähinnä lakkasin yli, mutta vähän korjailin väritystäkin kuluneitä osin. Tulos oli melkeinpä uuden näköinen pyörä. Halpa yläsäiliöruiskukin tekee aivan hienoa jälkeä. siitä lähtien on itse tullut maalailtua ja lakattua omat vehkeet mm. auton osia, skootteri, motskarin kilkkeitä (huggeria, satulakatetta ym.). Hintaa pyörän maalaamiselle tarvikkeiden osalta tulee ehkä 50€ suunnilleen.

Tmi Mach teki ihan ok jälkeä kavereille edullisesti joskus kauan sitten.
Tilasin täältä kans joskus kauan sitten katteen valmiiksi maalattuna ja se oli kyllä ihan ok, mutta viime keväänä kaveri lähetti pyöränsä osat ko firmaan ja saatuaan osat ei ollut lainkaan tyytyväinen työn laatuun. Taitaa kyseinen yrittäjä olla lopettanut jo toimintansa, koska ei ole tähän päivään mennessä vastannut kaverini lukuisiin yhteydenottoihin mitenkään.
omg.gif

Back